خبرهای داغ:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه سردار «سلگی» نمونه یک انسان کامل بود، گفت: ایشان نسبت به خانواده یک همسر نمونه و برای دوستان یک دوست واقعی بود.
کد خبر: ۹۲۲۹۹۰۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴

سردار «سلگی» نمونه یک انسان کامل بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی آقامحمدی در ویژه برنامه سومین روز شهادت جانباز فداکار «حاج میرزا محمد سلگی» ضمن تسلیت شهادت این سردار بزرگوار، اظهار داشت: سردار «سلگی» متولد سال ۱۳۳۵ است و در دوره‌ای با گروه «ابوذر» فعالیت می‌کردند و بنده افتخار داشتم که یک هفته در میان به نهاوند می‌رفتم.

وی افزود: این شهید بزرگوار از نمونه‌هایی است که تمام عمر خود را در دوران پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس سپری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: شهید «سلگی» در دفاع مقدس دو پای خود را از دست داد و تمام سلامتی او در معرض خطر قرار گرفت و تا آخرین لحظه برای انقلاب کار می‌کرد و میلی به مدیریت نداشت.

وی با بیان اینکه همه ما شاهد خدمتگزاری این شهید بزرگوار بودیم، با اشاره به نقش ایشان در عملیات مرصاد ابراز داشت: عملیات مرصاد ایشان جزء نوادر بود.

آقامحمدی با اشاره به اینکه سردار «سلگی» نمونه یک انسان کامل بود، تأکید کرد: ایشان نسبت به خانواده یک همسر نمونه و برای دوستان یک دوست واقعی بود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب درباره این سردار بزرگ فرمود اگر امکان بود برای دیدن او به همدان می‌رفتم، افزود: باب جهاد همیشه باز است و واقعیت این است که این راه را برویم و به بزرگانی چون سردار همدانی، سردار خوش لفظ و... فکر کنیم نه به انسان‌هایی که برای هیچ زندگی خود را از دست می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات