امام جمعه زرنددر پیامی

از تلاش شبانه روزی ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان زرند تقدیر نمود

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرنددر پیامی :از همه مجاهدان و پیشگامان سلامت، پزشکان ، پرستاران ،کادر درمانی و بهداشتی، ایثار واز خود گذشتگی جوانان به ویژه بسیجیان عزیزشهرستان زرند ، تشکر و قدردانی نمود
کد خبر: ۹۲۲۹۹۰۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه زرند با صدور پیامی از فعالیت شبانه روزی فعالین در عرصه مبارزه با بیماری کرونا خصوصا کادر درمانی وبسیجیان تشکر نمود که. متن این پیام بدین شرح می باشد .
                                                                        بسم الله الرحمن الرحیم
    رسول خدا حضرت محمد (صل الله علیه وآله وسلم) در توصیه مهمی به حضرت علی (علیه السلام) می‌فرمایند: "یا علی از چهار چیز پیش از چهار چیز بهره ببر. از جوانیت قبل از پیری؛ از صحت سلامتیت قبل از بیماری؛ از بی‌نیازیت قبل از نیازمندی و از زندگانیت پیش از مرگ."
    در مواجه با تهدیدها، فرصت‌هایی هم ایجاد می‌شود که با بصیرت و آگاهی و مهارت و هنر، تهدیدها تبدیل به فرصت و موقعیت‌های ممتاز و باعث پیشرفت و پیروزی می‌گردند.
    جمهوری اسلامی از بدو تاسیس از ناحیه دشمنان قسم خورده، استکبار جهانی و صهیونیسم ها و دشمنان منطقه ای مورد تهدیدهای بیشماری از جمله حمله نظامی، تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و در پایان این سال هم مورد حمله بیولوژیکی قرار گرفته است، که ملت بزرگ ایران به ویژه جوانان عزیز از همه این تهدیدها سربلند بیرون آمده و کشور عزیز ایران اسلامی را حفظ و تهدید را به فرصت تبدیل کرده است.
    در ایام پایانی سال ۹۸، کشور مورد حمله بیولوژیک و ویروس کرونا از ناحیه استکبار جهانی قرار گرفت که متاسفانه باعث بیماری تعدادی زیادی از هموطنان عزیز و با هزاران تاسف باعث فوت تعدادی از هموطنان شد که خدای متعال بیماران را شفا و رفتگان را مورد رحمت و مغفرت خود قرار دهد.
    در میان این تهدیدها و شرایط، صحنه هایی از ایثار و از خودگذشتگی به نمایش گذاشته شد، که قطعاً قابل تقدیر و تشکر است. از جمله خدمات مجاهدانه پیشگامان سلامت، پزشکان عزیز و پرستاران محترم و کادر درمانی و بهداشتی، و صحنه‌هایی از کمک‌های مجاهدانه جوانان به ویژه بسیجیان عزیز، صحنه‌هایی ازخودگذشتگی و کمک‌های مردمی مثل صاحبان مغازه‌ها نسبت به مستاجران، صحنه‌هایی از تبدیل مراکز دوخت به وسایل تامین سلامت و همه این صحنه های ایثار و از خودگذشتگی و مردانگی را ما در شهرستان زرند هم شاهد بودیم.
    اینجانب ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خدمت ،از همه عزیزان تشکر و قدردانی می‌نمایم که در روزهای سخت، به فکر همنوعان خود بودند و از همگان می‌خواهم ضمن رعایت نکات بهداشتی به درخواست‌ها و دستورات مراکز بهداشتی توجه نموده و با عدم حضور بی مورد در شهر به خود و خانواده و نظام سلامت کمک کنند و تهدید این ویروس منحوس را جدی بگیرند وبا توسل و تضرع به ذات اقدس الهی و ائمه معصومین (علیهم السلام) صحت و سلامت همه انسان ها و مسلمانان و هموطنان عزیز را درخواست کنند و توجه خاص به حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) داشته باشید و تا می‌توانید به همنوعان خود کمک نمایید. صحت و سلامت شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.                                              والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته
                                                                                                       علی ابراهیمی - امام جمعه زرند
ارسال نظرات
آخرین اخبار