خبرهای داغ:
استاندار همدان:

اخلاص شهید «سلگی» دست مایه اصلی وجودش بود

استاندار همدان گفت: اخلاص شهید «سلگی» دست مایه اصلی وجودش بود که باعث شد هم شجاعانه و هم به تعبیر مقام معظم رهبری جانانه از کشور دفاع کند و بعد از جانبازی نیز این آلام را تحمل کند و در راه خود باقی ماند.
کد خبر: ۹۲۲۹۹۱۴
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳

اخلاص شهید «سلگی»  دست مایه اصلی وجودش بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدسعید شاهرخی در ویژه برنامه سومین روز شهادت جانباز فداکار «حاج میرزا محمد سلگی» ضمن تسلیت شهادت این فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ما در سراسر استان شاهد برگزاری مراسم سومین روز شهادت سردار سلگی هستیم.

وی با بیان اینکه بنده توفیق داشتم از سال‌های دور در خدمت ایشان باشم، زمانی که فرماندار نهاوند بودم، گفت: ایشان به عنوان یک اسوه و الگو و به عنوان یک ایثارگر در اجتماع حضور داشت و مردم نهاوند به نیکی از ایشان یاد می‌کنند.

استاندار همدان گفت: شهید «سلگی» در برگزاری انتخابات در کسوت نظارت بودند و تقوا، انصاف و اخلاص ایشان موجب شده بود که آرامش خوبی در اجرا و نظارت وجود داشته باشد.

وی ابراز داشت: همه اعتقاد داشتند که ایشان از روی حب و بغض تصمیم نمی‌گیرد و این سکینه و بردباری و مقاومت ایشان همواره نمونه بود.

شاهرخی با بیان اینکه سردا «سلگی» مشکلات اشتغال جانبازان را با یک توجه خاص که نسبت به مردم داشت دنبال می‌کرد، بیان داشت: اخلاص ایشان دست مایه اصلی وجودش بود که باعث شد هم شجاعانه و هم به تعبیر مقام معظم رهبری جانانه از کشور دفاع کند و هم بعد از جانبازی که در قسمت‌های مختلف بدنش داشت، توانست این آلام را تحمل کند و در راه خود باقی ماند.

وی با بیان اینکه ایشان سرباز واقعی ولایت بود، ابراز داشت: شهید «سلگی» به عنوان الگو برای نسل جدید معرفی می‌شود و ما در آینده برنامه‌هایی را برای روش و منش ایشان خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات