خبرهای داغ:
سردار حسام:

شهید «سلگی» همانند آب زلال بود

نویسنده کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» گفت: یک عشق ترکیب شده یک اکسیر معجزه گونه‌ای بود که از سردار «سلگی» یک شخصیتی ساخت همانگونه که آب زلال بود «حاج میرزا» هم زلال بود و از ظرفیت اخلاقی و انسانی خود هیچ‌گاه دور نشد.
کد خبر: ۹۲۲۹۹۲۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶

شهید «سلگی» همانند آب زلال بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار حمید حسام در ویژه برنامه سومین روز شهادت جانباز فداکار «حاج میرزا محمد سلگی» ضمن تسلیت شهادت این شهید بزرگوار اظهار داشت: نگاه توحیدی و معرفت‌شناسی «حاج میرزا محمد سلگی» به معارف قرآنی و بطن بسیار مهم بود.

نویسنده کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» افزود: سردار «سلگی»  رواداری، مدارا و انصاف در داوری داشت و تعامل با انسان‌ها برای جذب حداکثری بود و هیچوقت به کسی «نه» نمی‌گفت.

وی با اشاره به اخلاص شهید «سلگی» و تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» عنوان کرد: در این کتاب اخلاص ابوالفضل گونه‌ای بود که رهبر معظم انقلاب در مورد آن اینگونه گفت؛ و آن را به جایگاه والایی رساند، یعنی اراده به زبان نبود بلکه به عمل بود.

سردار حسام ادامه داد: یک عشق ترکیب شده یک اکسیر معجزه گونه‌ای بود که از ایشان یک شخصیتی ساخت همانگونه که آب زلال بود «حاج میرزا» هم زلال بود و از ظرفیت اخلاقی و انسانی خود هیچ‌گاه دور نشد.

وی با اشاره به حال و هوای شهید «سلگی» وقتی که شنید رهبری فرمودند «اگر می‌توانستم برای دیدن او به همدان می‌رفتم» گفت: «حاج میرزا» وقتی نظر مقام معظم رهبری را نسبت به خودش دانست قراری گذاشت که به مزار شهید «همدانی» برویم تا از ایشان استمداد بطلبد مبادا از راهی که می‌رود دور شود که به همراه شهید «خوش لفظ» و بنده به مزار شهید رفتیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار