به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) بیان شد:

جوان کربلا الگوی جوانان شیعه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه لردگان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: جوان کربلا یک الگوی واقعی و کامل برای جوانان ایران اسلامی و شیعیان جهان است.
کد خبر: ۹۲۲۹۹۴۰
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان با تبریک اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز جوان گفت: حضرت علی اکبر علیه السلام الگوی بی نظیری برای جوانان کشور است.

حجت الاسلام سیّد مهران کریم پور  با اشاره به الگو پذیری برخی از جوانان امروزی از فضای مجازی، افزود: جوانان امروز باید الگوی مناسب خود را از بین جوانمردان و الگوهای دینی انتخاب کنند، چون ما در عصری زندگی می کنیم که هر روز الگوهای متفاوت و متنوعی در مجلات و رسانه های گوناگون عرضه می شود.

کریم پور ادامه داد: دشمنان اسلام در دنیای امروز از راه معرفی الگوهای منحرف کننده و کاذب، در پی بی هویت کردن جوانان مسلمان هستند، در صورتی که اسلام در طول تاریخ الگوهای طراز اول در همه زمینه ها را دارد.

وی با اشاره به رشادت های حضرت علی اکبر (علیه السلام ) در مبارزه با کفر، گفت: حضرت علی اکبر (علیه السلام ) با شناخت ولی زمان خود و آشنایی با مسائل پیرامون زمان خود و حضور در میدان نبرد در واقعه عاشورا به اول جوان دنیای اسلام تبدیل شد و الگوی بزرگی شد برای جوانان شیعه که ما در دفاع مقدس و مدافعان حرم نمونه های زیادی از آنها را دیده ایم.

کریم پور با اشاره به فعالیت های گروه های جهادی که عمدتا جوانان هستند گفت: جوانان ایران اسلامی و حتی محور مقاومت در پی فعالیت های شبانه روزی خود در راه جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ثابت کردند که دراه خدمت به مردم ،اعتلای نظام اسلامی وفرهنگ تشیع از بزرگان دینی خود تبعیت می کنند.

ارسال نظرات