خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) شهرستان نطنز:

کتابخانه ی تلفنی با موضوع کرونا فرصتی برای مطالعه در نطنز راه اندازی شد

پایگاه بسیج حضرت ولیعصر(عج)شهرستان نطنز در راستای مبارزه با کرونا و اینکه خانه امن ترین مکان برای مبارزه با کرونا است کتابخانه تلفنی با موضوع کرونا فرصتی برای مطالعه با بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب به تفکیک موضوع راه‌اندازی کرده است.
کد خبر: ۹۲۲۹۹۷۲
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، پایگاه بسیج حضرت ولیعصر(عج) شهرستان نطنز در راستای مبارزه با کرونا و اینکه خانه امن ترین مکان برای مبارزه با کرونا است کتابخانه تلفنی با موضوع کرونا فرصتی برای مطالعه با بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب به تفکیک موضوع راه‌اندازی کرده است.

 فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) شهرستان نطنز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت : پایگاه مقاومت بسیج حضرت  ولیعصر(عج) شهرستان نطنز در راستای مبارزه با کرونا  اقدام به راه اندازی بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب به تفکیک موضوع  کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: کلیه امور مربوط به ثبت‌نام اعضا، درخواست یا بازگشت کتابها به صورت رایگان، تلفنی و غیرحضوری انجام می شود و کتابها پس از تقاضا توسط اعضا بوسیله پیک های موتوری به درب منزل آنها تحویل داده می شود و اعضا به صورت شبانه روزی قادر به استفاده از خدمات کتابخانه می باشند.

برادر بسیجی محمد صادق زینالی گفت: کتابها به تفکیک موضوع در شش گروه: (دین و معارف)، (انقلاب و دفاع مقدس)، (آثار شهید مطهری)، (فرهنگی و ادبی)، (تاریخ و جغرافیا) و (علمی و روانشناسی) تقسیم بندی شده اند.با کردن فایل pdf، فهرست کتابهای این کتابخانه را در گوشی ذخیره نموده و کتاب مورد نظر خود را به صورت تلفنی سفارش دهید.مدت زمان امانت کتابها به نسبت تعداد صفحات از ۷ الی ۱۴ روز است.

 

ارسال نظرات