خبرهای داغ:
عملیات سراسری دفاع بیولوژیکی با حضور سردار عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در غرب کشور و جمعی از مسئولان استانی در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۳۰۰۲۷
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

عملیات سراسری دفاع بیولوژیکی در استان همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیین افتتاح عملیات سراسری دفاع بیولوژیکی با حضور سردار عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در غرب کشور، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، فرمانده سپاه استان و جمعی از مسئولان در استان همدان برگزار شد.

سردار عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در غرب کشور در آغاز این رزمایش ضمن تشکر از حضور بسیجیان، این حرکت را نمونه حرکتی جهادی و انقلابی خواند.

این عملیات با نام شهدای مدافع سلامت و حضور یگان‌هایی از استان‌های کرمانشاه، همدان، ایلام و گروه ۲۳ جنگ نوین بروجرد، 200 نفر از جهادگران بسیجی و با همکاری سپاه، نیروی انتظامی، هلال‌احمر و شهرداری به صورت مشترک و با هماهنگی در همدان اجرایی شد.

رزمایش دفاع بیولوژیکی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و سطح شهرها برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود.

این رزمایش هفته گذشته در شهرستان‌های اسدآباد و همدان برگزار شد و امروز 17 فروردین ماه نیز در شهرستان‌های همدان و بهار برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات