خبرهای داغ:
مسوول بسیج سازندگی سپاه استان قزوین گفت:ماسک های تولید شده با تدبیر فرماندهی محترم سپاه استان در اختیار مردمی که مستضعف و نیازمند هستند و در اختیار موسسه های خیریه به صورت رایگان قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۲۳۰۱۰۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ مهدی صادق پور مسوول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه این بازدید اظهار کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و کمبود ماسک، تعداد ۳۷ کارگاه تولید ماسک در استان راه اندازی و توسط بسیجیان اداره می شود و روزانه ۳۰ الی ۴۰هزار ماسک تولید می شود که تعداد ۸ کارگاه توسط سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین در سطح شهرستان قزوین راه اندازی و اداره می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: ماسک های تولید شده با تدبیر فرماندهی محترم سپاه استان در اختیار مردمی که مستضعف و نیازمند هستند و در اختیار موسسه های خیریه به صورت رایگان قرار می گیرد.

 

 

مهندس مهدی بخشنده ریئس اتاق بازرگانی استان قزوین نیز ضمن خداقوت به جهادگران بسیجی اظهار کرد: در شرایط کنونی که کشور ما درگیر مسائل شیوع بیماری کرونا است بسیج با تمام توان ورود کرده و امروز ما شاهد هستیم که کارگاه های متعددی راه اندازی شده و از فرزندان این آب و خاک و این ملت در آن حضور پیدا کرده و مشغول خدمت رسانی هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: این وظیفه فعالین و بخش خصوصی است که با تمام توان در کنار این عزیزان حضور داشته باشند تا انشاالله بتوانیم یکبار دیگر از این مرحله سخت و این امتحانی که برای کشورمان است خارج بشویم. 

 

بخشنده یادآور شد: من به عنوان مسوول اتاق بازرگانی امیدوار هستم که بتوانم باهمکاری برادران و خواهران بسیجی این کارگاه ها را افزایش بدهیم و مشکلاتشان را حل کنیم و تا پایان این پیک ویروس منحوس کرونا این مجموعه ها سرپا باشند و مشکلات را حل کنیم.

 

۴۰۰۱/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها