خبرهای داغ:
به همت بسیجیان پایگاه عاشورا،

از تولید ماسک تا حمایت از خانواده ها کم برخوردار و ضدعفونی محله در شاهرود+ تصاویر

فرمانده پایگاه عاشورا حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود با اشاره به تولید ۲ هزار ماسک در سه کارگاه بر حمایت از خانواده های کم برخوردار و ضدعفونی محله تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۳۰۱۶۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
حجت الله بابامحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اقدمات انجام شده در راستای مقابله با کرونا در محله پرستار و امام رضا (ع) و خرمشهر و کمربندی با بیان اینکه کارگاه ۴ نفره تولید ماسک در محله باحضور خانم‌های خیر راه اندازی شد افزود: در این کارگاه تاکنون بیش از ۲ هزار ماسک تولید شده است.
وی با اشاره به کمک ۵۵۰ هزار تومانی به سادات محله توسط خواهران بسیجی اظهار کرد: خادمین سلامت گروه جهادی پایگاه در چندین مرحله محلول پاشی و ضد عفونی معابر محله و داخل منازل مردم را انجام داده و می‌دهند.
فرمانده پایگاه عاشورا با اشاره به تهیه و تحویل ظروف آشپزخانه جهت خانواده‌های مستمند گفت: کمک نقدی ۱۲۰ هزار تومانی به خانواده‌هایی که درآمدشان را طی قرنطینه از دست داده اند با معرفی معتمدین محله در حال انجام است.
وی با تاکید بر پیگیری اطلاع از وضع سلامت تعدادی از اهالی محله خاطر نشان کرد: پیگیری وضعیت سلامت یکی از بیماران سرطانی بستری از اهالی محله به همت پایگاه خواهران ساجده نیز انجام می‌شود.
عضو هیات امنا مسجد امام رضا (ع) با بیان اینکه تداوم این فعالیت‌ها تا شکست کرونا ادامه دارد بر در خانه ماندن مردم برای قطع زنجیره شیوع ویروس تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها