حجت الاسلام ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه زرند گفت:امروز سنگر ما پشتبانی از مدافعان بهداشت در راستای سلامت و مردم است و مانند دوران دفاع مقدس همچنان پای کار هستیم تا اوضاع به روال عادی برگردد.
کد خبر: ۹۲۳۰۲۲۵
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:حجت الاسلام محمد ایزدی مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در ناحیه زرند در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک ولباس یکبار مصرف شهدای مدافع سلامت زرند با تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه خصوصا ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) گفت: تاریخ انقلاب مقدس بر جانفشانی و فداکاری بانوان این مرز و بوم دلالت دارد. بانوانی که همواره پیشتیان صحنه‌های مختلف جهاد بوده و هستند و انگار همین دیروز بود، جوان‌هایی که با سربند‌های "یاحسین (علیه السلام) " و "یازهرا" (سلام الله علیها) گروه، گروه عازم جبهه‌های نبرد بودند و شیرزنانی که درپشت جبهه‌ها با دوخت لباس و تهیه کنسرو و کمپوت و ... پشتیبان رزمندگان بودند. جان‌هایی که فدا شد و ایثاری که در تاریخ به یادگار ماند تا یک وجب از خاک میهن به دست بیگانگان نیفتد.
    وی افزود:دوران دفاع مقدس تمام شد، اما جهاد مردم همچنان ادامه داشت. جهادی که به مناطق محروم آمد و گروه‌هایی که بسیج وار خدمت گذار مردم محروم در آبادی روستا‌ها شدند. جهادی که نسل به نسل منتقل می‌شود، زمانی مدافع حرم و گاهی مدافع مظلوم برای رهایی از رنج و مصیبت. اما روزگار امروزمان حکایت همان روزهاست. روز‌های سخت نه چندان دور که در تاریخ چهل ساله انقلاب پرفروغ است و مردان و زنان غیوری که همواره در صحنه‌های مختلف در خط مقدم خدمت، جهاد کرده اند. گروه‌های مختلف مردم این روز‌ها کمر همت بسته اند تا درد‌های مردم را التیام بخشند، دردی که اینبار ویروسی به نام کرونا به جان مردم انداخته است.
    مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ادامه یادآور شد:ویروس کرونا که پیش از این در چین جولان می‌داد، با سرعت در سراسر ایران وجهان هم منتشر شد و روز به روز بر آمار مبتلایان و قربانیان آن افزوده می‌شود. اما این بحران یک روی دیگری نیز دارد؛ روی زیبایی که یادآور خدمات جهادگونه مردم است. بسیجیان وگرو‌های جهادی این بار نیز وارد صحنه شده اند. پیر و جوان، طلبه و دانشجو، بسیجی و کاسب، همه دست در دست داده اند تا بازهم جلوه‌های زیبایی از جانفشانی و فداکاری را در تاریخ به یادگار بگذارند.
    حجت الاسلام ایزدی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از خواهران بسیجی وهمه کسانی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند افزود:به یاری ومدد الهی وائمه معصومین (علیه السلام) انشاء الله این ویروس ریشه کن خواهد شد، ولی تلاش‌های مجاهدت گونه شما در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد شد، همانطوی که حماسه دفاع مقدس ما گنجیه باقی ماند، نسلی که بویی از انقلاب ودفاع مقدس نبرده اند وفقط تاریخ این حماسه‌ها را خوانده ویا شنیده اند، ولی شما امروز همان حماسه زنان وبانوانی زمان دفاع مقدس و در پشت جبهه مایحتاج رزمندگان را در مساجد وپایگاه‌های بسیج اماده می‌کردند، امروز شما در صف جهاد هستید، ولی فرم وشکل این حماسه عوض شده است. واین حماسه را دشمن نمی‌تواند ببیند، کسانی که امروز خود درگیر این بیماری هستند وخودشان به ناتوانی اذعان دارد. وما باید خداوند متعال راهمواره شاکروسپاسگزار باشیم.
    لازم به ذکر است کارگاه تولید ماسک ومصولات بهداشتی شهدای مدافع سلامت به همت حوزه مقاومت حضرت ابالفضل (علیه السلام) ناحیه زرند وگروه فرهنگی خواهران انصارالشهداء زرند راه اندازی وروزانه ۱۰۰۰ عد ماسک مرغوب ولباس یکبار مصرف تولید وبه مراکز در مانی شهرستان ونیازمندان توزیع می‌نماید.
ارسال نظرات