مسئول بسیج جامعه زنان سپاه البرز در گفتگو با «بسیج» خبر داد؛

ارائه خدمات مشاوره تلفنی و پایش سلامت برای مقابله با کرونا

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) از تشکیل " کانال آینده اذعان اسلام است" در پیام رسان ایتا و ارائه خدمات مشاوره تلفنی و پایش سلامت شهروندان استان البرز در راستای مدیریت بحران کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۰۲۷۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج کرج و به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز پاسدار چگینی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به اینکه در طی روز‌های اخیر و در خلال شیوع ویروس منحوس کرونا برنامه‌های مشاوره  عمومی، با پرسش‌های مردمی فراوان در خصوص بیماری کووید ۱۹ و نیز سلامت روان مواجه بودکه در همین راستا، برنامه ریزی‌ها برای پاسخگویی و مشاوره به این مطالبه مردمی، صورت گرفته است، اظهار داشت: " کانال آینده  اذعان اسلام است" در پیام رسان ایتا با هدف خدمات مشاوره تلفنی و پایش سلامت شهروندان استان البرز در راستای مدیریت بحران کرونا تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه مشاوران خانواده غیر حضوری در استان البرز و سایر نقاط کشور توانسته‌اند به بسیاری از خانواده‌هایی که دچار اختلاف با یکدیگر هستند کمک کنند و از جدایی آن‌ها جلوگیری کنند افزود: قرآن کریم همواره مشاوره را عملی واجب دانسته و در آیات مختلف به آن تأکید کرده، اما مشاوره تنها برای گرفتن تصمیمات مهم زندگی سودمند نیستند، بلکه برای حل اختلافات خانوادگی چه در زندگی مشترک و چه در بنیان خانواده از اهمیت بالایی برخوردار است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری منحوس ویروس کرونا درجامعه، با استفاده از تکنولوژی اینترنت و فضای مجازی امکان  مشاوره تلفنی و غیر حضوری و آنلاین روانشناسی و خانواده فراهم‌ شده است و افراد می‌توانند با خیال راحت بدون فاش شدن هویت خود با روانشناسان به گفتگو بپردازند.

چگینی با اشاره به استقبال بالای عمومی از کانال مشاوره آنلاین ویژه کروناویروس البرز از زمان راه اندازی تاکنون، ادامه داد: در همین رابطه از امروز و با راه اندازی این خدمت مشاوره از طریق تماس تلفنی نیز به حدود بسیار زیاد سوالات مورد پرسش عمومی، پاسخ داده شده است.

 وی افزود:" کانال آینده  اذعان اسلام است" در پیام رسان ایتا خدمات روانشناسی و مشاوره  به افرادی که مبتلا و یا افراد خانواده بیماران  بیماری کرونا ویروس که دچار مشکلات روحی شده‌اند، مشاوره ارائه می‌دهد، همچنین اقدامات مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برای مهار این بیماری را از دیگر بخش‌های این کانال معرفی کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: در این پویش روزانه مشاوره‌های خانواده، سلامت روان، کودکان و نوجوانان و جوانان به عموم مردم استان البرز و کشور انجام خواهد شد، در واقع این پویش برای کسب آرامش و سلامت روان جامعه و حمایت از پویش در خانه می‌مانیم برنامه ریزی و تدوین شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت مشاوره در این پویش سلامت می‌توانند با شماره های مشاوران اعلام شده در کانال تماس حاصل نمایند و به کانال " آینده اذعان اسلام است " در پیام رسان داخلی ایتا مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها