به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران 216 زکیه (س) انجام شد؛
طرح مشاوره تلفنی رایگان ویژه سلامت روان و کاهش اضطراب کرونا به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران 216 زکیه (س) سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در راستای حفظ سلامت روان افراد جامعه در دو سطح کودکان و بزرگسالان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۲۳۰۳۳۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، طرح مشاوره تلفنی رایگان ویژه سلامت روان و کاهش اضطراب کرونا به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران 216 زکیه (س) سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در راستای حفظ سلامت روان افراد جامعه در دو سطح کودکان و بزرگسالان راه‌اندازی شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران 216 زکیه (س) سپاه ناحیه امام سجاد(ع) اظهار داشت: با توجه به گسترش ویروس کرونا در کشور و در پی آن ایجاد استرس و اضطراب و برخی مشکلات روان شناختی در بین افراد جامعه، طرح مشاوره تلفنی رایگان ویژه سلامت روان و کاهش اضطراب کرونا در راستای حفظ سلامت روان افراد جامعه در دو سطح کودکان و بزرگسالان راه‌اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: این فعالیت در راستای مسئولیت اجتماعی جهاد دانشگاهی و حفظ سلامت روان افراد جامعه با بهره‌مندی از توان اساتید و افراد توانمند حوزه سلامت روان کشور و در  دو سطح کودکان و بزرگسالان راه‌اندازی شده  است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: دوخت ماسک توسط خواهران بسیجی حوزه 216 زکیه (س) صورت می‌گیرد.

ارسال نظرات