خبرهای داغ:

تقدیر فرمانده سپاه استان سمنان از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اهدای لوح سپاس، از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان و مدیران این دانشگاه در راستای مقابله با کرونا تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۲۳۰۳۶۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار حمید دامغانی در دیداری که رئیس، معاون درمان و دبیر قرارگاه مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه شاهرود نیز در آن حضور داشتند، از زحمات کادر درمانی و پزشکی شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود قدردانی کرد.
وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و بیمارستان‌ها در حوزه مراقبت و پیشگیری به‌صورت شبانه‌روزی فعال هستند و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هم در وسط وارد میدان است و این‌ها همه جای تقدیر دارد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه مجموعه سپاه و بسیج با تمام ظرفیت پای کار است و در کنار مجموعه پزشکی و درمانی قرار دارد، افزود: هر کاری که نیاز است تا مجموعه بسیج و سپاه انجام دهد، در خدمت هستیم و بسیجیان هم با تمام توان وظایف خود را در شهرستان‌های شاهرود و میامی ادا کردند.
دامغانی با اشاره به کار جهادی و مقدس کادر درمانی و پزشکی که مورد تقدیر و توجه رهبر معظم انقلاب است، گفت: این اقدام اساسی در طول خدمت کادر پزشکی به‌عنوان خدمات ایثارگری و جهاد ماندگار خواهد بود و ارزش دوچندان یافته و نزد خدا محفوظ است.
وی با اشاره به اینکه تهیه مایحتاج روزانه و پیگیری منازل افرادی که خانواده آلوده به ویروس کرونا دارند، در سپاه و بسیج مورد توجه قرار گرفته است، گفت: گروه‌های جهادی بسیج در این زمینه فعال هستند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: حتی سالمندان محلات شناسایی شده‌اند و مایحتاج روزانه آنان نیز تهیه و تحویل می‌شود؛ آمادگی سپاه و بسیج در این راستا وجود دارد تا کمک‌حال مجموعه پزشکی و درمانی باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها