خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت:اقدامات پیشگیرانه فرهنگی وهنری در برابر ویروس کرونا در سطح شهرستان انجام‌شده است.
کد خبر: ۹۲۳۰۳۹۵
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
انجام اقدام پیشگیرانه در جهت مقابله با ویروس کرونا، در حوزه فرهنگی وهنری شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان در جلسه هماهنگی برنامه‌های پیشگیرانه مبارزه با ویروس کرونا در سالن جلسات فرمانداری شهرستان شاهرود اظهار کرد: به‌محض دریافت دستورالعمل لغو فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جهت مبارزه با ویروس کرونا اقدامات خوبی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود انجام شد.
وی خاطر نشان کرد: اطلاع‌رسانی به اماکن فرهنگی و هنری دارای مجوز از این اداره، از قبیل: آموزشگاه‌های آزاد هنری، مؤسسات فرهنگی و هنری، گیم‌نت‌ها، مطبوعات و سایر صنوف وابسته، تعطیلی سینما‌های سطح شهرستان، تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و آموزشی در مجتمع فرهنگی و هنری "مهر"و... از مهم‌ترین اقدامات این اداره بوده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود به راهکار‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود جهت ارائه خدمات پس از تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی و هنری اشاره‌کرده و افزود: با حضور هنرمندان شهرستان، مقررشدظرفیت فضای مجازی در این ایام استفاده شود.
مهدیان گفت: از هنرمندان مطرح شهرستان درخواست شد که با انتشار و اجرای برنامه‌های شاد ازجمله موسیقی (علی‌الخصوص موسیقی فولکلور)، استندآپ‌کمدی و ... در فضای مجازی اقدام نمایند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود افزود: راه‌اندازی پویش " در خانه می‌مانیم" با همکاری هنرمندان شهرستان اجرا گردید که در فضای مجازی مورد استقبال خوب هنرمندان قرار گرفت.
مهدیان تأکید کرد:راه‌اندازی پویش" کتاب‌خوانی و معرفی کتاب‌های نویسندگان بومی" شهرستان از دیگر اقدامات این اداره در جهت ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در این ایام بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها