خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و هیئت همراه با حضور در سپاه ناحیه شاهرود ضمن دیدار با فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه از روند فعالیت‌های طلاب و روحانیون بسیجی شاهرود در راستای مقابله با کرونا بازدید کردند.
کد خبر: ۹۲۳۰۴۴۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و هیئت همراه با حضور در سپاه ناحیه شاهرود ضمن دیدار با فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه از روند فعالیت‌های طلاب و روحانیون بسیجی شاهرود در راستای مقابله با کرونا بازدید کردند.
در این بازدید فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گزارشی از روند فعالیت‌های سپاه ناحیه در راستای مقابله با کرونا ارائه نمود و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی با حضور در گروه‌های جهادی طلاب و روحانیون بسیجی از نزدیک از روند فعالیت چنان بازدید و از خدمات آنان تقدیر کرد.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان از کارگاه تولید ماسک، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و منازل و غسل و کفن و تدفین اموات که با حضور طلاب و روحانیون انجام می‌شود بازدید نمود.
در این بازدید‌ها مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان و شهرستان و هیئت رئیسه نمایندگی، ولی فقیه سپاه شاهرود حضور داشتند.
لازم به ذکر است گروه‌های جهادی بسیج طلاب و روحانیون در راستای مقابله با کرونا در تولید ماسک، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و منازل و غسل، کفن و تدفین درگذشتگان از بیماری کرونا نقش فعال دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها