خبرهای داغ:
سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر خبر داد

حریق منزل مسکونی در ملایر

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر از حریق یک منزل مسکونی در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۰۴۹۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸

حریق منزل مسکونی در ملایرحسین روستایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اظهار داشت: در این تماس گزارشی مبنی بر حریق در منزل مسکونی در یکی از خیابان‌های شهر ملایر اعلام شد.

وی افزود: به محض اطلاع سریعا یک دستگاه خودروی عملیاتی حریق همراه آتش‌نشانان با تجهیزات کامل به محل مورد نظر اعزام شد.

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر گفت: نیروهای آتش‌نشان به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی و با توجه به بررسی محل حریق از زیرزمین منزل بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه علت حریق تجمیع گاز بود، بیان داشت: در زیر زمین منزل مسکونی که درب آن بسته بوده به دلیل تجمع گاز شهری و عدم اطلاع مالک برای رفتن به زیر زمین و زدن کلید برق در زیر زمین باعث انفجار شده بود.

روستایی افزود: بلافاصله با رسیدن به موقع آتش‌نشانان حریق فوق مهار و اطفاء شد و حریق باعث سوخته شدن مقداری از وسایل زندگی مالک شد.

وی افزود: متاسفانه به دلیل انفجار شدید فرد وارد شده در زیر زمین که دارای حدود ۶۰ سال است دچار سوختگی شدید شد که در این میان با نیروهای ۱۱۵ هماهنگی انجام شد و با حضور فوریت‌های پزشکی در محل ضمن معاینه، فرد مصدوم را برای مداوا به بیمارستان امام حسین(ع) ملایر انتقال دادند و پس از اطفاء حریق و سردسازی نیروهای آتش نشانی بازگشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات