خبرهای داغ:
در پی وقوع حادثه‌ی اندوهناک و مصیبت‌بار بیماری کرونا که به جان‌باختن جمعی از همشهریان عزیزمان انجامید، حجت الاسلام علی اصغرشریفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آران وبیدگل با صدور پیامی، به خانواده های داغدار این عزیزان ومردم شهید پرور شهرستان آران و بیدگل تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۳۰۶۴۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران و بیدگل، در پی وقوع حادثه‌ی اندوهناک و مصیبت‌بار بیماری کرونا که به جان‌باختن جمعی از همشهریان عزیزمان انجامید، حجت الاسلام علی اصغرشریفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آران وبیدگل با صدور پیامی، به خانواده های داغدار این عزیزان ومردم شهید پرور شهرستان آران و بیدگل تسلیت گفت.

متن پیام نمایندگی محترم ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آران وبیدگل بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا انا لله و انا الیه راجعون

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته كـه بهار زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی كران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

و هرازگاه در گذر زمان، در گذر بی صدای ثانیه‌هاي‌ دنیای فانی جرس كاروان از رحیل مسافری خبر می دهد كه در سكونی آغازی بی پایان را می‌سراید.

درگذشت جمعی از هموطنان عزیزمان خصوصا پدران ومادران شهدا واز خانواده های آنان در پی بیماری منحوس ویروس کرونا و بیماری جمعی دیگراز همشهریان عزیزمان در شهرستان موجب تألم و تأثر عمیق قلبی اینجانب گردید.

امیدوارم با همت و تعهد شایسته همه مسئولین امر، هرچه سریعتر این بیماری در جامعه ریشه کن شود و به آرامش بازگرددو با بسیج همه نیروها، از بار این مصیبت کاسته شود.

اینجانب از خداوند یکتا علودرجات ومغفرت آن عزیزان سفر کرده در بهشت أعلا و مزید فضل و رحمت پروردگار بی همتا برایشان و طول عمر بازماندگان آنان همراه با سلامتی و حسن عاقبت شان خواستارم.

ضمن عرض تسلیت به خانواده های محترم وداغدار این عزیزان سفر کرده و ابراز همدردی و تأسف و تأثر فراوان به مردم شریف شهرستان آران وبیدگل ، غفران واسع برای درگذشتگان و صبر و اجر برای بازماندگان و سلامت و عافیت کامل برای بیماران از ویروس کرونا از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

و السلام علکیم و رحمة الله و برکاته
علی اصغر شریفی

ارسال نظرات
پر بیننده ها