فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پی شهادت نخستین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۳۰۶۸۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پی شهادت نخستین شهید سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، پیام تسلیت صادر کرد.

 

متن پیام به شرح ذیل میباشد؛

 

"هر مسلمانی که به گروهی از مسلمانان خدمت کند خداوند متعال به تعداد آنان، خدمتگزارانی را در بهشت به او عطا خواهد کرد."

رسول اکرم(ص)

 

شهدا نماد ایثار و فداکاری‌ اند و شهدای مدافع وطن مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت(ع) هستند.

 

شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیرمردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

 

 خبر شهادت خادم و دلسوخته به سلامت مردم محمد یار احمدی در این روزهایی که ویروس کرونا مردم را در تنگنا قرار داده است بسیار سخت  و موجب اندوه و تاسف گردید ، امّا در عین حال پرکشیدن کسانی که دل در گرو حق تعالی دارند و مشتاقانه و بی ادعا برای مردم خدمت می‌کنند و در این راه برای رضای خدا جانشان را فدا می‌کنند شکوه و عظمت دارد و چنین است که همواره برای مؤمنان و مشتاقان خدمت خالصانه درهای شهادت باز است و لقاء پروردگار در انتظار آنان است.

 

عروج این انسان وارسته اگرچه جبران ناپذیر و جانسوز است لیکن خاطره خدمات ارزشمند وی به ویژه به بیماران کرونایی برای همیشه در یاد و خاطره مردم قدرشناس سقز باقی می‌ماند و اجر عظیم فداکاری‌های آن شهید گرانقدر نزد خدای سبحان محفوظ خواهد بود.

 

بی شک تلاش‌های کارکنان حوزه سلامت در خدمات رسانی به مردم که با ایثار همراه بوده، جلوه‌هایی ازمسئولیت پذیری جامعه پزشکی، پرستاری و و عوامل اجرایی در بیمارستان‌ها را به نمایش گذاشته است.

 

 اینجانب ضمن ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها، این ضایعه غم انگیز را به خانواده و وابستگان آن شهید عزیز و به جامعه پزشکی و درمانی استان کردستان   تسلیت عرض نموده و برای آن  شهید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.

 

سرتیپ پاسدار سید صادق حسینی

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

 

انتهای پیام/7727

ارسال نظرات