خبرهای داغ:
غربگراها دوگانه ثابتی برای غرب در نظر دارند؛ ابتدا تئوریزه کردن شکست و فروش منابع کشور به نفع غرب و در مرحله دوم: در همه حالت حق با غرب است، هرگونه تعدی و تجاوز به کشور را نیز دفاع غرب در برابر حملات ایران توجیه می کنند.
کد خبر: ۹۲۳۰۷۰۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

ایران به دلیل ماهیت انقلاب در تعارض با غرب به سمت جامعه مدنی پیش می رود، تعاریف زیادی از دمکراسی در جهان ارائه شده که غرب در دمکراسی منافع خویش را پیاده سازی می کند که در بسیاری از موارد بنام مردمسالاری حامی اصلی دیکتاتور ها در اقصی نقاط جهان بوده است.

آمریکا که پیکان تقابل و جنگ با ایران را دارد مشکلات فراوان بوده، در حقیقت آمریکا را با واقعیت بسنجیم، آمریکا نه به آن قدرت نظامی بوده که بتواند با یک بمب اتم ایران را نابود کند، نه آنقدر ضعیف است که بتوان در زمینه های مختلف با آن مقابله راحتی داشت.

غربگراها دوگانه ثابتی برای غرب در نظر دارند؛ ابتدا تئوریزه کردن شکست و فروش منابع کشور به نفع غرب و در مرحله دوم: در همه حالت حق با غرب است، هرگونه تعدی و تجاوز به کشور را نیز دفاع غرب در برابر حملات ایران توجیه می کنند.

 اپوزیسیون در ایران پیاده نظام غرب برای برای اندازی هستند، میزان خسارت آمریکا به ایران در منطقه و درآمدهای نفتی برابر با ۲۰۰میلیارد دلار بوده، شامل بلوکه شدن پول و تجهیزات، منابع ایران در خارج از کشور است، در مقابل ایران توانسته در جنگ نیابتی ۷/۵ تریلیون دلار برای آمریکا هزینه تحمیل کند.با این اوصاف غرب برایش مسجل شد که دیگر توان رویارویی نظامی با ایران را ندارد، ایران کشوریست که پایه آن با امپراطوری آغاز شده و تا ۸۰۰سال بر جهان حکمرانی کرده است.

در حکومت شاهنشاهی ۲۵۰۰ساله متاسفانه با بی لیاقتی برخی شاهان ایران ۱۰۱۲سال در اشغال مغول، اسکندر و سلوکیان، عباسیان، اعراب، انگلیس، پرتغال، بوده است، ۳ برابر ایران فعلی طی دویست سال اخیر سرزمین مادری را از دست داده ایم. وحشت غرب جدای از نظریه انقلاب شیعی، خوی برتری جویی ایرانیان برای بازیابی قدرت امپراطوری خویش و تسلط دوباره برجهان است.

غرب وحشی به خاطر پیروزی اسکندر در جنگ با ایرانیان به یاد چوپانی که ۴۵ کیلومتر مسافت را دوید تا پیروزی یونان را بر لشکر ایرانیان به مردم کشورش بدهد، برای ثبت در تاریخ ۲۵۰۰سال است در بازیهای المپیک که از قدیم در یونان و در عصر یکصد ساله در کشورهای مختلف هر ۴سال یک بار برگزار می شود. و در مسابقات جهانی و حتی داخلی ایران دو ماراتن برگزار می کنند، به یاد شکست ایرانیان و بزرگداشت یونان پیروز دو ماراتن بدون تغییر نام در ایران و جهان برگزار می گردد.

در مرحله بعد استفاده از بحرانها و هر حادثه ای برای در هم شکستن مقاومت مردم و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان فعال تر از غرب عمل می شود. کسانی که در بی بی سی، voa، شبکه های معاند علیه ایران اقدام می کنند از دروغ هایی که گفته می شود خسته نشدند، از مزدوری برای ۲۰۰۰دلار ماهانه خسته نشدند، از ترغیب برای همجنس بازی در برابر دادن اجرا در شبکه من و تو خسته نشدند! چند می گیرید خیانت کنید؟ ایران را به ۳۰۰۰دلار می فروشید؟ همین قدر بی مایه و فرومایه هستید!

دولت روحانی کلید اختلاف بیفکن حکومت کن را از درون نظام استارت زد، منافقین مرده و فسیل شده با وادادگی زنده شدند، غرب نا امید شده را امیدوار کرد و مردم را از توکل به خدا به انتظار شیطان نشاندند. برجام کجاست؟ اینستکس کجاست؟ به تازگی هم برای کرونا و مذاکره دندان تیز کرده اند،غربگرایان راه بی پایانی را در پیش گرفته اند، راهی که به آن نخواهند رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها