خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:
حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: طلاب و روحانیون استان سمنان برای مقابله با ویروس کرونا شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۳۰۷۴۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج ) استان سمنان در جلسه ویدیو کنفرانس کشوری قرارگاه معنویت و سلامت با حجت الاسلام حاجی صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسدارن با موضوع تعمیق معنویت، دین داری و کارکردهای معنویت در سلامت روان و بهداشت فردی و روانی در مقابله با ویروس کرونا گفت: روحانیون و طلاب استان سمنان در کنار مردم برای مقابله با ویروس کرونا هستند و این مهم را با انجام فعالیت‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند.
او از تشکیل 9 قرارگاه جهادی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج طلاب در استان سمنان خبر داد و افزود: اقدامات بسیاری از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در سطح استان سمنان از سوی طلاب و روحانیون این استان در حال انجام است و با دقت پیگیری می‌شود.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه تا کنون ۷۵ طلبه در سطح استان برای حضور در غسالخانه‌ها آموزش دیدند و در حال خدمت گزاری هستند تصریح کرد: تا کنون 4 هزارو 620 بسته بهداشتی به همت سپاه استان سمنان در بین نیازمندان توزیع شده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج ) استان سمنان تصریح کرد: طلاب و روحانیون استان سمنان با تشکیل 43 گروه جهادی به گندزدایی و ضدعفونی معابر و مراکز پرتردد شهری در این استان پرداختند.
او از طرح هر بیمارستان چند روحانی در استان سمنان خبر داد و گفت: طلاب و روحانیون این استان با 23 مورد اهداء خون و استقرار در ایستگاه های سلامت به تعداد 14 مورد برای مقابله با ویروس کرونا در تلاش هستند.
حجت الاسلام حسینی دیباجی از 124 مورد سرکشی و دیدار با خانواده های متوفیان و مبتلا به کرونا خبر داد و افزود: روحانیون و طلاب استان با اسقرار در یکی از مساجد استان و تهیه آبمیوه برای بیماران مبتلا به کرونا و خانواده آنان در تلاش برای ریشه کنی ویروس کرونا هستند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج ) استان سمنان در پایان با بیان اینکه برای قطع ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی باید مئنظر همگان قرار گیرد تصریح کرد: در استان سمنان 10 راس گوسفند نیز تا کنون برای رفع این بلا ذبح شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها