مراسم تقدیر از روحانیون و طلابی که در امر تغسیل و تدفین بیماران فوتی بر اثر بیماری کرونا شرکت داشتند در گناباد برگزار شد

به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد و بسیج طلاب مراسم تقدیر از روحانیون و طلابی که در امر تغسیل و تدفین بیماران فوتی بر اثر بیماری کرونا شرکت داشتند امروز در گناباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۳۰۷۸۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین صادقی نسب؛ امام جمعه شهرستان در این مراسم ضمن تقدیر وتشکر از گروه‌های جهادی به جهت تغسیل و تدفین اموات کرونایی، بیان داشت: این افراد دارای روحیه جهادی و نیرو‌های با اخلاصی هستند که این کار بزرگ را انجام دادند.

وی افزود: این اقدام خالصانه دارای اجر و پاداش الهی است چرا که بحث اموات کرونایی موضوع ویژه‌ای است که توسط افراد با با اخلاص و جهادی انجام شده است و جلسه‌ی تشکیل شده برای تقدیر از این افراد به هیچ وجه نمی‌تواند تشکر واقعی از این بزرگواران باشد، ولی این کار باعث می‌شود روحیه جهادی در جامعه رشد پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی در پایان صحبت‌های خود گفت: در روز‌هایی که مردم از اموات کرونایی ترس و واهمه داشتند و می‌گفتند نباید در قبرستان روستا‌ها دفن شوند، ولی این گروه‌های جهادی داوطلبانه به این کار تدفین و تغسیل پرداختند و به وظیفه شرعی خود عمل نمودند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین موسوی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت گناباد با بیان اینکه با توجه به ابلاغ نماینده محترم، ولی فقیه در سپاه، وظیفه تغسیل و تدفین اموات بیماران کرونایی به بسیج طلاب واگذار گردید و این نمایندگی از روز اول با هماهنگی امام جمعه محترم و همکاری تعدادی از طلاب بسیجی شهرستان وظیفه انجام این واجب کفایی را بر عهده گرفته است.

وی در ادامه افزود:از آنجا که همواره بسیج متولی انجام امور روی زمین مانده است این بار نیز طلاب عزیز بسیجی وارد کار شده و این مطلب را به اثبات رساندند که روحیه جهادی و بسیجی در ایران اسلامی همچنان زنده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها