به همت موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود،

اهدا هزینه‌های اعیاد شعبان برای مقابله باکروناومساعدت اقشارآسیب پذیر

مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین گفت: هزینه‌های مناسبت‌های ماه رجب و شعبان موسسه فرهنگی بین الحرمین برای تهیه اقلام بهداشتی و موادغذایی اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۲۳۱۰۰۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
اهدا هزینه‌های اعیاد شعبان برای مقابله باکروناومساعدت اقشارآسیب پذیرمحمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: با توجه به تعطیلی برنامه‌های حضوری موسسه فرهنگی بین الحرمین از قبیل: کارگاه‌های آموزشی، مراسم معنوی اعتکاف ماه رجب و شعبان، کلاس‌های آموزشی، برنامه هفتگی، مناسبت‌های ملی و مذهی ماه رجب و شعبان، اردو‌های زیارتی و سیاحتی، نمایشگاه و ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی و جشن‌های اعیاد شعبانیه تا اطلاع ثانوی، بنا به تصمیم هیات مدیره موسسه، هزینه‌های این برنامه‌ها با توجه به گسترس ویروس کرونا در استان سمنان خصوصاً شهرستان شاهرود، به تهیه و توزیع لوازم بهداشتی و مواد غذایی ویژه اقشارآسیب پذیراختصاص یافت.
وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰۰ هزار بسته بهداشتی شامل مایع دستشویی، ژل ضدعفونی کننده دست و مایع ضدعفونی کننده و موادغذایی ازجمله برنج، روغن، گوشت، حبوبات و میوه، ماکارانی، تن ماهی و ... تهیه و در اختیار مردم مناطق محروم شهرواقشارآسیب پذیر قرار گرفت.
ابراهیمی افزود: خادمین افتخاری موسسه فرهنگی بین الحرمین با همکاری گروه‌های جهادی، کوچه‌ها و خیابان‌های شهر شاهرود را ضد عفونی می‌کنند.
ابراهیمی ادامه داد: واحد خواهران موسسه فرهنگی بین الحرمین نیز با راه اندازی کارگاه تولید ماسک توسط خادمین خواهر، نسبت به تامین نیاز شهروندان در زمینه ماسک اقدام کردند.
مدیر موسسه بین الحرمین شاهروددر ادامه افزود: در روز‌هایی که کشور درگیر بیماری کروناست، موسسه فرهنگی بین الحرمین در اقدامی خودجوش اقدام به راه اندازی حسینیه سلامت کرده است؛ و واحد آموزش موسسه فرهنگی بین الحرمین از روز‌های نخست شیوع کرونا در کشور، با راه اندازی «حسینیه سلامت» فعالیت‌های انسان دوستانه خوبی را در این زمینه داشته است.
ابراهیمی افزود: ضد عفونی و گندزدایی کوچه‌ها و منازل کلیه محله‌ها از دیگر اقدامات حسینیه سلامت است که با همکاری جوانان موسسه به صورت شبانه روزی در حال انجام است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار