خبرهای داغ:

فعالیت 1000 بسیجی شهرستان کارون برای مقابله با کروناویروس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان کارون گفت: یش از یک هزار نیروی کارآمد و توانمند بسیجی در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.
کد خبر: ۹۲۳۱۰۳۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

سروان پاسدار رضا محمدخواه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان کارون، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز در رابطه با اقدامات مقابله با کرونا بسیج این ناحیه اظهار کرد: نزدیک به یک ماه است که تمام تجهیزات و نیروهای انسانی ما برای ریشه‌کنی این ویروس منحوس بسیج شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان کارون عنوان کرد: بیش از یک هزار نیروی کارآمد و توانمند بسیجی در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

وی افزود: تولید ماسک، دستکش، لباس بیمارستانی نیز در کارگاه‌هایی که به همت خواهران بسیجی شهرستان کارون شکل گرفته در حال انجام است.

محمدخواه در تشریح فعالیت خواهران گفت: با تامل بر نامگذاری سال جدید به نام جهش تولید، خواهران بسیجی ما عملا به فرمایش مقام معظم رهبری گوش سپردند و به حول و قوه الهی در تلاشیم تا از تولید روزانه دو هزار ماسک به ده هزار برسیم.

وی افزود: بیست روز از افتتاح کارگاه بزرگ تولیدی ماسک خواهران می‌گذرد، البته قبل از این بازه زمانی، تولید در محل کوچک‌تری انجام می‌شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان کارون بیان کرد: معابر اصلی با ایجاد پست‌های ایست و کنترل در حال رصد هستند و معابر پرتردد نیز به صورت مستمر ضدعفونی می‌شوند.

وی افزود: همچنین بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی نیز بین خانوارهای بی‌بضاعت توزیع شده است که تنها بخشی از اقدامات گسترده بسیج این شهرستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار