فرمانده ناحیه مقاومت امام سجاد(ع)کرج گفت: با کار مجاهدانه و کمک های خیرین محلی، گروه های جهادی 10 کارگاه جهادی شروع به تولید ماسک و گان و سایر اقلام بهداشتی  با ظرفیت تولید و توزیع 10 هزار روزانه نموده اند، که با وحدت و انسجام و روحیه ایثار بوجود آمده در سطح محله ها این امر هرروز رو به افزایش می باشد.
کد خبر: ۹۲۳۱۰۹۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پاسدار اعظمی ضمن عرض تبریک به مناسبت  ولادت امام زمان (عج) و قدردانی از مجاهدان عرصه سلامت در ماموریت بسیج ملی مبارزه با کرونا اظهار داشت: با استعانت از خداوند باری تعالی و توسل به ائمه اطهار و تلاش و کوششی شبانه روزی، جهادی و خالصانه می توانیم از این امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آییم.

وی با توجه به رسالت ذاتی سپاه پاسداران افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای رسالت محوری و صیانت خود از ارزش های انقلاب اسلامی در همه زمینه ها و با تعهد و ولایتمداری بالا با شیوع بیماری کرونا در کشور قدم در ماموریت مهمی نهاده است .

وی با اشاره به اینکه امنیت و سلامت از اولویت های هر حکومت و ملتی می باشد ادامه ابراز کرد: به میزان پیشرفت در این زمینه ها مردم احساس امنیت خاطر و امیدواری به آینده خود داشته، باعث نشاط و امیدآفرینی در جامعه می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت امام سجاد (ع) کرج با تشریح فعالیت های ناحیه امام سجاد (ع) در راستای جلوگیری از شیوع  بیماری کرونا بیان کرد: در عرصه جنگ بیولوژیک سپاه و بسیج با اشراف و شناخت واقعی از به کمک و پشتیبانی نظام سلامت کشور آمده است و بلافاصله با تشکیل قرارگاه های پدافند زیستی در هر سطح اقدام به انجام وظیفه و خدمات رسانی نموده است.

وی عرصه های خدمت  فعالیت این ناحیه را بیان نمود و تاکید کرد : عرصه مهم گروه های جهادی رفع آلودگی و سالم سازی محیطی می باشد، که طبق درستوالعمل های ارسالی 30گروه جهادی اقدام به رفع آلودگی محیطی در تمامی مناطق سرزمینی این ناحیه نموده اند.

فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) عرصه تولید اقلام بهداشتی را ضروری دانست و تصریح کرد:  با کار مجاهدانه و کمک های خیرین محلی، گروه های جهادی 10 کارگاه جهادی شروع به تولید ماسک و گان و سایر اقلام بهداشتی  با ظرفیت تولید و توزیع 10000 روزانه نموده اند، که با وحدت و انسجام و روحیه ایثار بوجود آمده در سطح محله ها این امر هرروز رو به افزایش می باشد.

پاسدار اعظمی عرصه خدمات رسانی و محرومیت زدایی را از اهم عرصه ها و فعالیت ها دانست و  در تحلیل مسائل و بحران های روز کشور افزود: با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی کشور و همچنین تعطیلی اصناف در طرح فاصله گذاری اجتماعی ابلاغی از سوی دولت بعضی از هموطنان با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که در طرح قرارگاه های محله محور بیش از 450 خانواده نیازمند شناسایی شد و از ظرفیت سازمان ها، نهادها و مردم و خیرین جهت مساعدت و کمک معیشتی به این افراد استفاده شد.

وی همچنین با بیان اینکه تمامی این فعالیت ها و کارهای جهادی در قرارگاه های محله محور، بسیج مساجد و محلات صورت می گیرد گفت: از سایر موضوعات و ماموریت های این قرارگاه ها پخش اذان و ادعیه،پ خش اقلام بهداشتی در سطح محله ها، کمک در جهت بیمار یابی و معرفی به مراکز درمان،کمک به غربالگری شبکه سلامت، شناسایی خانواده شهدا، ایثارگران، سالمندان و کمک در جهت خرید اقلام مورد نیاز آن ها، کمک به طرح فاصله گذاری اجتماعی می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت امام سجاد (ع) کرج در پایان خاطر نشان کرد: امید است با همدلی و وحدت  و کار جهادی مسئولان و دعای خیر مردم عزیز و با توکل به خداوند متعال و توسل به صاحبان این ایام مبارک بتوانیم در این جنگ موفق و پیروز باشیم به مدد الهی کرونا را شکست می دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها