دیدار فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با مدیر کل و نیروهای اطلاعات استان کردستان در سنندج به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان پیش از ظهر امروز به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) با مدیر کل و نیرو های اداره اطلاعات استان کردستان در سنندج دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۳۱۱۰۲
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان پیش از ظهر امروز به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) با مدیر کل و نیرو های اداره اطلاعات استان کردستان در سنندج دیدار کرد.

سردار حسینی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به خصوص نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار کرد: در شرایط فعلی صیانت از منافع ملی و ارزش‌های نظام اسلامی، حفظ انسجام و همبستگی ملی، مبارزه با تروریسم، فراهم کردن امنیت بعنوان بستری برای سرمایه گذاری و رونق اقتصادی و بالاتر از همه تامین امنیت ملت شریف و بیدار ایران اسلامی از مهم‌ترین خدمت سربازان گمنام امام زمان (عج) است.


وی گفت: از اصول بدیهی و پذیرفته شده در بین ملت ها و دولت ها، تاکید و توجه به نقش و اهمیت مقوله امنیت در توسعه و پیشرفت هرجامعه ای است و بین این دو، تعامل و ارتباط تنگاتنگ، پیچیده و دوسویه ای برقرار است.


سردار حسینی نامگذاری روز میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنام در حقیقت بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش های اسلامی و منافع ملی در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.


فرمانده سپاه بیت المقدس در پایان با تاکید بر نقش حراست از انقلاب و دستاوردهای آن گفت: همه ما باید در صیانت از انقلاب نقش حراستی داشته باشیم و این وظیفه را فقط منحصر به واحد خاص ندانیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات