قدردانی فرمانده ناحیه سپاه بشاگرد و امام جمعه شهرستان از مدافعان سلامت

فرمانده ناحیه سپاه بشاگرد در تجلیل از مدافعان سلامت شهرستان گفت تجلیل از مدافعان سلامت کشور امری ضروری است و بیان کرد: پرستاران و پزشکان کشورمان رزمندگان خط مقدم مقابله با کرونا هستند.
کد خبر: ۹۲۳۱۱۷۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ،سرهنگ پاسدار محمود سلیمانی فرمانده ناحیه سپاه بشاگرد در مراسم تجلیل از کادر پزشکی بیمارستان با اشاره به تلاش مخلصانه و بی‌دریغ جامعه پزشکی شهرستان اعم از پزشکان و پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ این شهرستان در رسیدگی بیماران گفت: باید از این تلاش بی‌دریغ و بی‌همتا قدردانی شود و نیاز به عزمی همگانی برای شکست کرونا است.
سلیمانی خاطرنشان کرد: به‌منظور قدردانی از زحمات این تلاشگران و مجاهدان حوزه سلامت شهرستان بشاگرد دیدار جمعی از پاسداران ناحیه سپاه بشاگرد و امام جمعه محترم شهرستان به نمایندگی از طرف مردم سلحشور بشاگرد با مجاهدان و مدافعان سلامت انجام‌شد.
فرمانده ناحیه سپاه بشاگرد بیان کرد: شکست کرونا با همراهی و همکاری همه اقشار مختلف مردم تحقق می‌یابد؛ بنابراین لازم است مردم نیز به یاری مدافعان سلامت بشتابند تا هر چه زودتر این بیماری مهار شود.
و در پایان به مناسبت ولادت حضرت مهدی موعود(عج) به کادر پزشکی و پرستاران بیمارستان بقیه الله الاعظم بشاگرد از طرف فرماندهی ناحیه سپاه بشاگرد لوح سپاس تقدیم گردید.

ارسال نظرات