خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای آوج گفت: با توجه به در پیش بودن عید بزرگ نیمه شعبان مراسم این شب در فضای مجازی اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۳۱۱۹۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

حسن مدامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج قزوین ضمن تبریک عید نیمه شعبان سالروز میلاد امام زمان(عج) بیان کرد: با توجه به اینکه برگزاری مراسم اعیاد شعبانیه در فضای مساجد و حسینیه ها میسر نبوده است لذا مراسم شب نیمه شعبان شهر آوج در فضای مجازی به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

وی  با اشاره به اجرای متنوع برنامه های  شب نیمه شعبان یادآور شد: قرائت دعای استغاثه، دعای فرج،مولودی خوانی، سخنرانی و نورافشانی از جمله برنامه هایی می باشد که از سوی ستاد اعیاد شعبانیه با پیگیری حوزه بسیج شهدای آوج در شب میلاد به انجام خواهد رسید

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای آوج افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور با همکاری دفتر امام جمعه و کانون خادمیاری آستان قدس رضوی از نیازمندان و خانواده معظم شهداء با بسته های معیشتی و بهداشتی حمایت خواهد شد.

 

مدامی در پایان با بیان اینکه منتظران حضرت ولی عصر(عج) از منزل با دنبال کردن آدرست اینستاگرامی https://instagram.com/rasul.jahed78 می توانند برنامه های شهر آوج را به صورت زنده و مستقیم مشاهده نمایند گفت: در برنامه شب نیمه شعبان از سخنرانی امام جمعه آوج، مداحان و قاریان بزرگوار بهره مند خواهیم شد.

 

۵۰۰۲/.ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها