خبرهای داغ:
رئیس دامپزشکی نهاوند با بیان اینکه ذبح دام در معابر سطح شهر و روستا ممنوع است، گفت: مردم در صورت مشاهده ذبح دام در اماکن غیر مجاز، مراتب را به مراجع انتظامی، اداره دامپزشکی و دادستانی اطلاع دهند تا با آن برخورد شود.
کد خبر: ۹۲۳۱۲۵۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵

ذبح دام در معابر سطح شهر و روستا ممنوع استمهدی قنبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: از آنجایی که کشتار دام در اماکنی به جز کشتارگاه‌های زیر پوشش دامپزشکی، تهدیدی برای سلامت جامعه است و جرم محسوب می‌شود با قصابی‌های متخلف طبق قانون برخورد می‌شود.

وی از برگزاری جلسه کمیته ساماندهی قصابی‌های شهرستان نهاوند در ۲۰ فروردین ۹۹ با حضور نماینده فرماندار، پلیس اطلاعات و امنیت، نماینده دادستان، بخشداران و شهرداران شهرهای فیروزان، گیان و برزول خبر داد و گفت: در این جلسه مصوب شد از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه سال جاری تمام قصابی‌های شهر نهاوند، گیان، فیروزان، برزول و روستاهای کوهانی، جهان آباد، رضی آباد، شعبان، قلعه قباد، وراینه، دهنو سفلی، دهفول، کرک علیا و سفلی، حسین آباد گیان، گیل آباد، فارسبان، رزینی و شهرک سلگی کشتار دام‌های سبک شامل گوسفند و بز و دام‌های سنگین شامل گاو و گوساله خود را در کشتارگاه زاگرس دام نهاوند زیر نظر اداره دامپزشکی شهرستان کشتار کنند.

رئیس دامپزشکی نهاوند تاکید کرد: در غیر اینصورت واحد قصابی متخلف توسط پلیس اطلاعات و امنیت پلمب و متصدی واحد به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ذبح دام در معابر سطح شهر و روستا ممنوع است، افزود: مردم در صورت مشاهده ذبح دام در اماکن غیر مجاز، مراتب را به مراجع انتظامی، اداره دامپزشکی و دادستانی اطلاع دهند تا با آن برخورد شود.

انتهای پیاک/

ارسال نظرات