اهداء لوازم خانگی به مردم سیل زده جنوب استان کرمان به مناسبت نیمه شعبان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: امروز و به مناسبت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) به مردم نجیب و صبور جنوب استان، تعدادی لوازم خانگی مورد نیاز اهدا خواهیم کرد که در این توزیع با تدابیر اتخاذ شده سعی داریم بی‌عدالتی صورت نگیرد.
کد خبر: ۹۲۳۱۲۶۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار "حسین معروفی" در حاشیه اهدای لوازم خانگی به مردم سیل‌زده زهکلوت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک سالروز ولادت منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج)گفت: از همان روز نخست وقوع سیل در جنوب استان کرمان در روزهای ابتدایی سال جاری، مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی و نیروهای نظامی استان به مردم سیل‌زده جنوب خدمت‌رسانی می کرد.

جمع بندی توانمندیها خدمت دهی را بهتر می کند

سردار معروفی افزود: مجموعه سپاه هم بنا به نیاز  و با  ابلاغ فرمانده محترم کل سپاه وارد شدیم و قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه خدمات دهی جبهه انقلاب اسلامی  تشکیل دادیم.

این مقام مسئول گفت: هدف از تشکیل این قرارگاه جهت‌دهی به خدمات است و در هرجا که لازم بوده ورود پیدا کنیم، با این قرارگاه و با همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در اختیار مردم بوده ایم تا خدمت‌رسانی به نحو احسنت صورت گیرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که با تشکیل این قرارگاه از هدر رفتن توان مجموعه نظام  اسلامی جلوگیری کرده ایم، اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری همه دستگاه های ذیربط، اقدامات شایسته‌ای در این منطقه صورت پذیرفته است.

تعمیر 150 دستگاه در مناطق سیل زده

وی عنوان کرد: بخشی از این وسایل خانگی مردم این منطقه، نیاز به تعمیر داشت که گروههایی  برای تعمیر این لوازم به منطقه اعزام کردیم و تاکنون  حدود ۱۵۰ دستگاه یخچال در منطقه تعمیر شده است و این تعمیرات همچنان ادامه دارد.

معروفی ادامه داد: همچنین با هماهنگی صورت گرفته با ستاد فرمان امام راحل تعدادی دام برای عزیزانی  که در این سیل دام خود را از دست داده بودند، خریداری و به آنها اهدا شد.

سعی بر جلوگیر از بی عدالتی در توزیع لوازم خانگی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به بررسی و ارزیابی های صورت گرفته در منطقه و شناسایی وسایل خانگی مورد نیاز مردم سیل زده جنوب کرمان اظهار کرد: امروز و به مناسبت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) به مردم نجیب و صبور جنوب استان، تعدادی لوازم خانگی مورد نیاز اهدا خواهیم کرد که در این توزیع با تدابیر اتخاذ شده سعی داریم بی‌عدالتی صورت نگیرد.

وی به تشریح توزیع این لوازم خانگی پرداخت و گفت: در این کاروان ۲۰۰ دستگاه یخچال ۱۳ فوت، ۵۰۰ تخته فرش، ۲۰۰ دستگاه گاز طرح فر ،۱۰۰۰ سری قابلمه ۷ پارچه کامل، ۲۰۰ دستگاه پنکه ایستاده در بین مردم سیل زده منطقه زهکلوت توزیع ضمن آنکه ۳۰۰ تنور محلی نیز تا پایان هفته آینده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

معروفی بیان کرد: در سه روز گذشته و طبق هماهنگی های صورت گرفته با مجموعه امام رضایی‌ها نیز حدود ۶۲۰ عدد موکت ۶ متری و ۹ متری ،  ۲۰۰ عدد روفرشی ،  ۵ عدد یخچال و تعدادی پتو نیز در بین مردم سیل زده جنوب استان توزیع کرده بودیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ارزش این کاروان و اقلام توزیع شده سه روز گذشته، حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است تصریح کرد: امروز هر کالایی از قبیل یخچال یا گاز را که به هر خانواده‌ای تحویل می‌دهیم، یخچال و گاز خراب آنها را تحویل خواهیم گرفت تا آنها را تعمیر و در جای دیگری که نیاز بود، استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: همه اقداماتی که توسط مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین در منطقه صورت می گیرد، هدیه مقام معظم رهبری بوده و ما در مجموعه سپاه هیچ چیزی به نام خودمان نداریم و همه کارهای که در منطقه انجام داد و خواهیم داد، هدیه مقام معظم رهبری به مردم است.

ارسال نظرات