خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج بویین میاندشت گفت: شناسنامه و سند هویتی شیعه، نیمه شعبان است و ما شیعیان با انتظار خو گرفته و به آن زنده ایم. و هیچ محدودیت و مانعی شیعه را از انجام رسالت اعمال تحقق ظهور باز نمی دارد.
کد خبر: ۹۲۳۱۲۷۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بویین میاندشت، سرهنگ دوم پاسدار محمد رحمانی ، با تبریک روز خجسته نیمه شعبان از مردم ولایتمدار شهرستان بویین میاندشت که در ایام محدودیت های اجتماعیِ تابع پروتکل های بهداشتی ندای انتظار را نه تنها فراموش نکردند بلکه با شکوه هر چه بیشتر با ندای لبیک یا مهدی انتظارامام موعود را در منازل سر دادند و با الگوی خانواده محوری میلاد امام زمان (عج) را در خانه هایشان جشن گرفتند، تقدیر و قدر دانی کرد.

فرمانده ناحیه بسیج بویین میاندشت یادآور شد: شناسنامه و سند هویتی شیعه، نیمه شعبان است و ما شیعیان با انتظار خو گرفته و به آن زنده ایم. و هیچ محدودیت و مانعی شیعه را از انجام رسالت اعمال تحقق ظهور باز نمی دارد.

وی تصریح کرد: امسال با تمام محدودیتهایی که در جامعه بود،مردم عزیز با اعمالی نظیر نورافشانی ،تزیین دربهای منازل به پرچم و چراغانی نمودن خیابان و کوچه ها ، سر دادن ندای لبیک یا مهدی و گرامیداشتهای میلاد امام زمان(عج) در کنار خانواده ،نیمه شعبانی فراتر ازیک جشن اجتماعی برگزار کردند و هر خانه یک جشن انتظار داشت و هر جشن انتظار یک آروزی تحقق ظهور، که زیباترین لحظات خانوادگی را به مانند لحظه تحویل سال در زندگی مردم ثبت کرد. امید است لحظات انتظار در زندگی همه ما نقطه عطفی برای اصلاح زندگی مهدی گونه باشد تا بتوانیم با تحقق ظهور با جلای دل و آسودگی از ایمان در رکاب حضرتش باشیم.

 

ارسال نظرات