به همت قرارگاه مردمی مکتب حاج قاسم سلیمانی شهرستان شاهرود، رزمایش فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی «یاوران مهدی (عج)» در این شهرستان اجرا شد.
کد خبر: ۹۲۳۱۳۲۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
اجرای رزمایش «یاوران مهدی (عج)» در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج) و در راستای مقابله با ویروس کرونا، رزمایش بزرگ فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی «یاوران مهدی (عج)» با حضور گروه‌های جهادی و مردمی و با حضور مسؤولان شهرستان شاهرود اجرا شد.
مراسم آغازین این رزمایش در حرم شهدای گمنام شاهرود با حضور فرماندار، امام جمعه شاهرود، فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود، فرمانده انتظامی شهرستان، جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار، اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، مسؤول کمیته مردمی ستاد مقابله با کرونای استان سمنان و سایر مسؤولان با قرائت قرآن و ذبح دو رأس گوسفند برای دفع بلا و سلامتی امام زمان (عج) برگزار شد.
سپس با رمز یا صاحب‌الزمان (عج) توسط امام جمعه شاهرود و رئیس ستاد مردمی مقابله با کرونای شهرستان رزمایش آغاز شد و گروه‌های جهادی و مردمی با رژه در ۶ نقطه شهر شاهرود پخش شدند و به اجرای برنامه‌های فرهنگی و موسیقی و توزیع بسته‌های بهداشتی و شکلات و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و منازل و توزیع بسته‌های معیشتی برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه پرداختند.
این برنامه در راستای گرامیداشت نیمه شعبان و به همت قرارگاه مردمی ستاد مقابله با کرونای شهرستان شاهرود در راستای ایجاد امیدآفرینی در جامعه و نشاط اجتماعی در این روز‌های کرونایی با حضور یگان‌های ش. م. ر. گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم و ده‌ها خودروی مجهز به سیستم‌های سم‌پاش و با به‌کارگیری حدود ۵۰۰ نفر از بسیجیان و گردان‌های امام حسین (ع) و مشارکت اقشار مختلف بسیج به‌خصوص طلاب و یگان‌هایی از قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان نیروی زمینی ارتش اجرا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها