خبرهای داغ:
ياسر متانت
در پیام تشكر فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج گلپايگان آمده است:

ميدان نبرد مدافعان سلامت، میدانی همطراز دفاع مقدس و دفاع از حرم است

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان،سرهنگ پاسدار كريم اكبري فرماده سابق ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان با صدور پيامي از زحمات و تلاش هاي اقشار مختلف بسيج،مسئولين پرتلاش و اقشار مختلف مردم تقدير کرد.
کد خبر: ۹۲۳۱۹۱۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹

سرهنگ پاسدار كريم اكبري،با اشاره به مأموريت هاي مختلف بسيج،بصيرت و اخلاص بسيجيان را عاملي براي برانگيختگي عداوت دشمنان نظام دانست و گفت: اخلاص، ایثار، از خود گذشتگی و بصیرت بسیجیان سبب شد تا دشمنان خارجی و در رأس آنان آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل و در برخی مواقع دشمنان داخلی و افراد بی بصیرت، تمام تلاش خود را برای مقابله و مبارزه با بسیج انجام داده و هجمه هایی را به  بسیج و سپاه پاسداران وارد کنند. 

وي با تاكيد بر دور بودن بسيج و سپاه از جناح بندیهای سیاسی، قرار گرفتن سرداران سپاه در قله های رفیع شهادت و همچنین در رأس  لیست های تحریم دشمنان،را مدال افتخاری برای سپاه پاسداران  و بسیج مستضعفان  دانست. 

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج كاشان،با اشاره به نهضت خدمت رسانی بسیج، ضمن تشكر از مجاهدت خالصانه مدافعان سلامت در پايش كرونا بيان كرد: به راستی این میدان نبرد، نیز میدانی همطراز دفاع مقدس و دفاع از حرم است و اجر مجاهدان آن از کادر بهداشت و درمان گرفته تا سایر مدافعان سلامت در درگاه الهی محفوظ است. 

  وي در پايان از زحمات تمامي اقشار بسيج،مسئولين و مردم گلپايگان تشكر و از آنان به خطر قصور احتمالي حلاليت طلبيد.

متن كامل پيام به شرح ذيل است.

 «بسم الله الرحمن الرحيم قل رب ادخلني مدخل صدق و اخرجني مخرج صدق واجعل لي من لدنك سلطانا نصيرا»

تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد.        حضرت امام خامنه‌ای 

بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون، در عرصه های مختلف جهاد و شهادت، حماسه و ایثار، سازندگی، علمی و آموزشی و اجتماعی، تلاش های بی شائبه ای را برای اعتلای میهن اسلامی و اسلام ناب محمدی انجام داده است.اخلاص، ایثار، از خود گذشتگی و بصیرت بسیجیان سبب شد تا دشمنان خارجی و در رأس آنان آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل و در برخی مواقع دشمنان داخلی و افراد بی بصیرت، تمام تلاش خود را برای مقابله و مبارزه با بسیج انجام داده و هجمه هایی را به  بسیج و سپاه پاسداران وارد کنند. 

بسیجیان و پاسداران به دور از جناح بندیهای سیاسی، تمام تلاش خود را در راستای پیشبرد اهداف انقلاب و اجرای منویات مقام معظم رهبری و مقابله با دنیای کفر و استکبار  به کار بسته اند.قرار گرفتن سرداران سپاه در  قله های رفیع شهادت و همچنین در رأس  لیست های تحریم دشمنان، مدال افتخاری برای سپاه پاسداران  و بسیج مستضعفان  است. 

هجمه ها و کینه توزی های دشمنان خارجی و همگامان داخلی آن ها، نمی‌تواند خللی در مسیر خدمت رسانی سپاه و بسیج ایجاد کند و این نسل پرافتخار،استوار  و راسخ به مأموریت خود ادامه خواهند داد و این دلیل روشنی است برای اینکه انقلاب در آغاز دهه پنجم انقلاب با قوت و قدرت به کار خود ادامه داده و خاری بر چشم دشمنان باشد. 

نمونه روشن نهضت خدمت رسانی بسیج را می توان در مجاهدت خالصانه مدافعان سلامت  که در صف مقدم مقابله با کرونا تا پای جان ایستادگی می کنند مشاهده کرد و به راستی این میدان نبرد نیز میدانی همطراز دفاع مقدس و دفاع از حرم است و اجر مجاهدان آن از کادر بهداشت و درمان گرفته تا سایر مدافعان سلامت در درگاه الهی محفوظ است. 

اینجانب ضمن عرض سلام و ادب و احترام وافر محضر خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران،روحانيت معزز،پيشكسوتان جهاد و شهادت،بسيجيان عزيز،شجاع و بصير،مسئولين پرتلاش و مردم شريف،شهيدپرور و ولايتمدار شهرستان گلپايگان

خداوند بزرگ را شاكرم كه بر من منت نهاد تا بخش كوتاهي از عمر و خدمت خويش را در جمع با صفا و پر محبت شما گراميان سپري نمايم،ضمن  عرض سپاس و قدرداني از الطاف هميشگي  شما در در اجراي برنامه هاي مختلف بسيج دهها ميليوني،از خداوند متعال،نعمات بيكران ارضي و سماويفصحت و سلامت و حس عاقبت براي همگان آرزومندم.

اكنون كه بايد در سنگي ديگر انجام وظيفه نمايم،از از خادمي شما بزرگوران مرخص مي شوم با اميد به اينكه از صميم قلب خواستارم قصور اينجنب را مورد بخشش قرار داده  و در اين ايام نوراني ماه معظم شعبان دعاگوي اين بنده حقير باشيد،از شما خوبان  و نيكان طلب حلاليت و آرزوي موفقيت براي فرمانده جديد ناحيه مي نمايم. توفیق روز افزون شما را در همه ی مراحل زندگی  به ویژه در احياي گفتمان انقلاب اسلامي و روحيه جهادي پاسداری و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی تا تحقق تمدن جهانی اسلام در سايه توجهات مهدی موعود(عج) ،از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم. 

فروردین ماه 1399

سرهنگ پاسدار كريم اكبري

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار