همزمان با رزمایش کمک مؤمنانه؛

توزیع بیش از ۵۰۰ بسته بهداشتی در منطقه عشایری صمصامی

فرمانده ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری از توزیع افزون بر ۵۰۰ بسته بهداشتی در بین مردم منطقه عشایری صمصامی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۱۹۳۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی با اعلام این خبر، گفت: بسته های اهدایی با کمک خیرین و همکاری حوزه مقاومت بسیج عشایری صمصامی تهیه و توزیع گردیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری از توزیع افزون بر ۵۰۰ بسته بهداشتی در بین مردم منطقه عشایری صمصامی خبر داد و افزود: بسته های اهدایی شامل؛ یکهزار عدد ماسک و مایع ضدعفونی کننده و بروشور آموزشی بود که تقدیم مردم در منطقه عشایری صمصامی شد.

ایزدی از مشارکت ۵۰ داوطلب بسیجی در سه حوزه توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی، سمپاشی اماکن و تامین نیروهای تخصصی کنترل رفت و آمد خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر این ۵۰ نفر  به صورت داوطلبانه در کنار کادر رسمی حوزه مقاومت عشایری صمصامی به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: به واسطه شیوع ویروس کرونا در کشور برخی از مشاغل  همچون کارگران فصلی دچار مشکلات معیشتی شدند که با همکاری و کمک خیرین محترم، این افراد در کلیه مناطق عشایری استان از سبد حمایتی  در ماه مبارک رمضان برخوردار خواهند شد.

ارسال نظرات