خبرهای داغ:

بهره برداری از 3طرح هادی روستایی در شهرستان خانمیرزا

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از آغاز بهره برداری 3 طرح هادی روستایی در شهرستان خانمیرزا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۲۱۹۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  مهندس رئیسی با بیان اینکه افتتاح دهه حساب 100 حضرت امام(ره) از جمله تدابیری بود که تا به امروز کمک‌های زیادی به محرومان کرده است، اظهارداشت: تأسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب 100 از جمله اقدامات مهمی بود که حضرت امام (ره) در همان روزهای ابتدایی انقلاب بر آن مصمم بود و اجرا کردند و تا امروز خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بنیاد مسکن استان خدمات زیادی را در شهرستان‌های مختلف به مردم ارائه نموده است، افزود: با توجه به اینکه خانمیرزابه تازگی از شهرستان لردگان جدا و به عنوان یک شهرستان جدید است؛ اما بنیاد مسکن خدمات خوبی را به این مردم ارائه کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: به دنبال خدمات ارائه شده همزمان با دهه حساب 100 حضرت امام(ره) نیز 3 طرح هادی روستایی در روستاهای مرادان، درکه و رحیم‌آباد این شهرستان با اعتباری بالغ‌بر 21780 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

رئیسی ادامه داد: افتتاح رسمی این طرح‌ها بعد از شکست کرونا انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار