خبرهای داغ:

توجه به سلامت معنوی در طرح کمک مومنانه جامعه/حمایت از کسبه با وام‌های بلندمدت

رئیس ستاد مردمی مقابله با کرونا شهرستان شاهرود با بیان اینکه نباید از سلامت معنوی و فرهنگی جامعه غافل بود گفت: برای حمایت از کسبه باید دولت وام‌های بلندمدت با بهره کم و تنفس یکساله را در نظر بگیرد.
کد خبر: ۹۲۳۲۳۴۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
توجه به سلامت معنوی در طرح کمک مومنانه جامعه/حمایت از کسبه با وام‌های بلندمدتبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی در جلسه ویئو کنفرانس رزمایش مواسات و کمک مومنانه سپاه استان سمنان در سخنانی با بیان اینکه باید از تجربه ستاد‌های مردمی مبارزه با کرونا در رزمایش مواسات و کمک مومنانه بهره برد افزود: این طرح مخصوص ماه مبارک رمضان است هر چند شاید در بعد از آن هم ادامه داشته باشد، اما مساجد محوریت پیدا کنند و ائمه جماعات محور این امر باشند.
وی با بیان اینکه کمیته امداد و بهزیستی نیازمندان را کمک می‌کنند، اما در این طرح افرادی که از کرونا آسیب دیده اند مورد توجه هستند و برای این امر باید کمیته‌ای فعال شود تا این اقشار آسیب دیده را شناسایی کند.
رئیس ستاد مردمی مقابله با کرونا شهرستان شاهرود با تاکید بر تجمیع کمک‌ها و هدفمند شدن آن‌ها با تاکید بر عدم غفلت از کار فرهنگی و معنوی گفت: در تمام این برنامه‌ها و در ماه رمضان باید لطمه فرهنگی را هم مد نظر قرار داد و کمک‌های فرهنگی و سلامت معنوی هم مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه اصرار بر بسته‌های معیشتی نباید باشد افزود: امروز کاسب ما با مشکل روبرو است و کمک معیشتی دردی از او دوا نمی‌کند و نیاز هست دولت بودجه بدهد و وام سنگین تخصیص یابد با تنفس یکساله و بازپرداخت دراز مدت که برای این اقشار بسیار لازم است و کسبه آبرومند ما نیاز به حمایت مالی دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها