خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از تعویض 952 سنگ فرسوده مزار شهدا در گلزار شهدای شهر قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۲۵۶۳
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدای بنیاد استان قزوین گفت: مرمت و بازسازی گلزارها با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار مسئولان بنیاد است و این مهم در سال جاری با همت و تلاش مضاعفی پیگیری و انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه همه سنگ مزار شهدای شهر قزوین یک بار ساماندهی شده است، افزود: امروز این سنگ‌ها به دلیل گذشت زمان دچار تخریب شدند و نیازمند بازسازی و مرمت هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از یک هزار و 79 مزار شهید در گلزار شهدای شهر قزوین، تعویض 852 سنگ فرسوده مزار شهدا به اتمام رسیده است، گفت: از این آمار تعویض 200 سنگ در سال 98 انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: اکنون تعویض یکصد سنگ فرسوده مزار شهدا در حال انجام است و به مرور زمان به اتمام خواهد رسید.

حقایق‌پور ادامه داد: براساس آمار یاد شده، تعویض یکصد و 27 سنگ فرسوده مزار شهید باقی مانده که باید تلاش کنیم این اقدام ارزشمند به همت مسئولان استانی در سال جاری انجام شود و به پایان برسد.

وی با اشاره به اینکه رنگ‌آمیزی 580 سنگ مزار شهید در گلزار شهدای شهر قزوین طی سال گذشته انجام شده است، گفت: این کار باید ادامه یابد و در مابقی سنگ‌های فرسوده تعویض شده انجام شود.

ساماندهی گلزارهای شهدا در روستاها و شهرها

این مقام مسئول به ساماندهی گلزارهای شهدا در روستاها و شهرها اشاره کرد و گفت: کارکنان بنیاد استان قزوین باید بازدید میدانی از این گلزارها داشته باشند و مشکلات را از جمله تعویض سنگ فرسوده شهدا احصا کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: با احصای مشکلات گلزارهای شهدا می‌توان برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را جهت رفع آنها انجام داد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها