سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی گفت: بسیجیان شهرکرد با حضور حداکثری، به دستور فرمانده معظم کل قوا در کمک به محرومان لبیک گفتند.
کد خبر: ۹۲۳۲۷۴۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: بسیجیان شهرکرد با حضور حداکثری و عزم راسخ، به دستور فرمانده معظم کل قوا در کمک به محرومان و افراد نیازمند و آسیب دیده  لبیک گفتند.

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی، با بیان اینکه شیوع اپیدمی همه‌گیر اثرات ناگواری داشت، خاطرنشان کرد: یکی از این پیامدها، آسیب به معیشت خانواده‌های کم ‌درآمد است که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا رزمایش سراسری کمک های مومنانه با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر درجریان شیوع ویروس کرونا و همچنین اثبات کارآمدی نظام در مقابله با آن، کمک به نیازمندان و فقیران آسیب دیده و جمع آوری کمک های خیرین برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد افزود: 50 گروه جهادی پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان که جغرافیا محور فعالیت می کنند نیز در این رزمایش مشارکت فعال خواهند داشت.

جمشیدی با اشاره به بخش کمک های نقدی این رزمایش اظهار داشت: سپاه شهرکرد تلاش خواهد کرد تا در رزمایش کمک مومنانه بسته های حمایتی نقدی را نیز به صورت هدفمند و اولویت دار به اقشار مستضعف شهرستان برساند که در این مسیر خیرین  و مجموعه های داوطلب نیز می توانند از طریق سامانه های بانکی اعلام شده در این رزمایش کمک مومنانه سهیم باشند.

وی در پایان، درباره نحوه گردآوری و توزیع کمک‌های مردمی در رزمایش سراسری «کمک مومنانه» گفت: کمک‌هایی که به صورت کالا و غیرنقدی خواهد بود در همان محل به افراد نیازمند اعطا می‌شود و کمک‌های نقدی نیز به دست نیازمندان همان منطقه خواهد رسید و کمک‌ها در منطقه‌ای دیگر هزینه نخواهد شد.

جمشیدی همچنین در پایان تصریح کرد شماره حساب جاری نزد بانک مهرایران بنام قرارگاه کمک های مومنانه شهرستان شهرکرد شماره حساب 3208121152331 و شماره‌کارت 6063737004772180 و شماره شبا 380600320801200115233001 IR  از سوی سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد به این موضوع اختصاص یافته است.

ارسال نظرات