شهید «رضا مرادی­‌زرمهری» در فرازی از وصیت‌­نامه خود آورده است: مادرجان! شک ندارم که به زودی ان‌شاءالله به کربلای معلی خواهید رسید. ان‌شاءالله به کنار ضریح سالار شهیدان رسیدید از طرف من دست­‌های پاکتان را بر آن مشبک گرفته و زیارت ابی­‌عبدالله (ع) را بخوانید.
کد خبر: ۹۲۳۳۴۶۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
  

به گزارش سرویس بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت خبرگزاری بسیج، به نقل از دفاع پرس، شهید «رضا مرادی‌زرمهری» در اول خرداد ۱۳۴۴ در خانواده‌ای مذهبی و متدین در شهر «مشهد» به دنیا آمد. او کودکی آرام و سر به زیر اما با هوش و با استعداد بود.

او پس از گذراندن مقطع متوسطه، در کنکور سراسری شرکت کرد و با تلاش و پشتکاری که از خود نشان داد برای کسب علم و معرفت در جوار حرم حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) در دانشگاه علوم اسلامی رضوی پذیرفته شد.

شهید رضا مرادی با شروع جنگ تحمیلی، در کنار کسب دانش، سلاح در دست گرفت و به جهاد با دشمنان اسلام و قرآن برخواست. او در مدت حضورش در جبهه چندین بار مجروح شد اما هر بار پس از طی دوره‌ی درمان دوباره به جبهه بازگشت.

او سرانجام در هجدهم فروردین ۱۳۶۶ در عملیات «کربلای۸» در «پاسگاه زید» به فیض شهادت نائل آمد. پیکر مطهرش بعد از گذشت ۹ سال در هفتم آبان ۱۳۷۵ به میهن اسلامی بازگشت و پس از تشییع، در گلزار شهدای بهشت رضا مشهد به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

ای آن‌هایی که در آینده و فرداها می‌مانید، بیایید و قدری در خویشتن خویش تفکر کنید، بیایید در مسلمانیت خود قدری تفکر کنید و ببینید واقعاً پیرو اسلام واقعی هستید و حقیقتاً پیرو قرآن و نهج‌البلاغه و عترت رسول‌الله (ص) هستید؟

آگاه باشید که این دنیا دار امتحان است و به راستی که به فرموده قرآن کریم، خداوند همگان را آزمایش می‌کند و چه روسفیدند آنان‌که فائق بیایند از این آزمون‌ها که «اولئک هم المفلحون» خواهند بود، البته که همه شما ان‌شاءالله از زمره آنان خواهید بود.

پدر و مادرم! در وصف نیکی‌های شما زبان را یارای گفتن و مغز را یارای فرمان دادن و دست را نیز یارای نوشتن نمی‌باشد، ان‌شاءالله به خواست خداوند، در آخرت در مقابل‌تان روسفید باشم.

مادرجان! شک ندارم که به زودی ان‌شاءالله به کربلای معلی خواهید رسید. ان‌شاءالله به کنار ضریح آن سالار شهیدان رسیدید از طرف من دست­‌های پاکتان را بر آن مشبک گرفته و زیارت ابی­‌عبدالله (ع) را بخوانید.

ارسال نظرات