در گفتگو با بسیج عنوان شد:

جهش تولید در گرو توجه به ظرفیت های داخلی است

حجت الاسلام محسن قربانی، توجه به ظرفیت های داخلی را شرط جهش تولید و تحقق شعار سال دانست.
کد خبر: ۹۲۳۳۴۶۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت شهرستان کیار  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال جهش تولید به خبرنگار ما گفت: بدون شک یکی از مشکلات مهم کشور ما که دشمن از آن بهترین بهره برداری را می کند مسأله اقتصاد می باشد، به همین جهت است که رهبر فرزانه انقلاب چند سالی هست که نام سالها را به موضوع اقتصاد نامگذاری می کندو امسال هم به نام جهش تولید نامگذاری کردند.

حجت الاسلام قربانی افزود: یکی ازسوالات مهم در موضوع  اقتصاد این است که آیا برطرف شدن مشکل  اقتصاد کشور با نگاه به بیرون قابل حل هست یا نگاه به ظرفیت های درونی ؟

وی تصریح کرد: با تجربه ای که در این 40سال انقلاب به دست آوریم روشن می شود که دشمنان این نظام نه خودشان کمک می کنند و نه می گذارند دیگران کمک کنند و در بحث مشکل ویروس کرونا که یک موضوع حقوق بشری بود همه مشاهده کردند که دشمنان ما به خصوص آمریکای جنایتکار مانع  ورود دارو و تجهیزات پزشکی به ایران شد.

قربانی خاطرنشان کرد: اینها تجربه هایی است که ما را وادار می کند که باید تدبر و تفکر کنیم که از این دشمنان انقلاب و اسلام نباید انتظار و توقع کمک داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت شهرستان کیار بیان کرد: یکی از راه های بسیار خوب و مهم که رهبر فرزانه انقلاب هم بر آن تأکید دارند توجه به ظرفیت های خدادادی داخلی  و نیروی  جوان، مومن و انقلابی است.

 

ارسال نظرات