خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

نقش بسیج در مقابله با کرونا کلیدی و قابل تقدیر است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه نقش بسیج در مقابله با کرونا کلیدی و قابل تقدیر است، گفت: این نیروی مقدس در زمان نیاز با تمام وجود و اخلاص کامل پای انقلاب و نظام ایستاده است.
کد خبر: ۹۲۳۴۰۸۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

نقش بسیج در مقابله با کرونا کلیدی و قابل تقدیر استحجت الاسلام محمدولی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار، ضمن تقدیر از زحمات کادر درمانی و بسیجیان فداکار در مقابله با کرونا اظهار داشت: روحیه ایثار و فداکاری موجود در بین بسیجیان باعث می‌شود که در بزنگاه‌های مختلف به صورت موثر در عرصه‌های مورد نیاز نظام  و انقلاب وارد شوند و با روحیه بالا کارهای بزرگ را انجام دهند و نقش خوبی را ایفا کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بسیجیان در مقابله با شیوع کرونا تصریح کرد: بسیج در مقابله با کرونا نقش کلیدی و قابل تقدیری داشتند چرا که این نیروی مقدس در زمان نیاز با تمام وجود و اخلاص کامل پای انقلاب و نظام ایستاده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار در ادامه با تأکید بر رعایت فاصله اجتماعی و فاصله هوشمند از طرف مردم گفت: در مبارزه با این ویروس منحوس هر کسی به اندازه خودش مسئول سلامت خود و دیگران است و باید از هر کاری که این سلامت را به خطر می‌اندازد دوری کند.

وی افزود: کادر درمانی خستگی‌ناپذیر کشور با روحیه جهادی و بسیجی وار در حال ادامه مبارزه با کرونا هستند و تلاش‌های آنان با مراعات قوانین از طرف مردم به ثمر می‌نشیند و باعث کاهش ابتلاء و آمار مرگ و میر خواهد شد.

دارابی افزود: بسیجیان ایران اسلامی بدون هیچ چشم داشتی در هر عرصه که نیاز به کار و خدمت باشد با حضوری فعال و موثر گوشه‌ای از کار را می‌گیرند و آن را به سرانجام می‌رساند و در داستان کرونا نیز با راه‌اندازی کارگاه‌های مختلف تولید اقلام بهداشتی ماسک و گان برای کادر درمانی و عموم مردم بار دیگر این نیروی الهی خوش درخشید.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه زحمات بسیجیان شهرستان در مقابله با این ویروس منحوس تاکید کرد: با همکاری و مراعات مردم عزیز کشورمان بحول و قوه الهی بر این ویروس منحوس نیز پیروز خواهیم شد و سلامتی به جامعه بازخواهد گشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات