پیام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان:

ضرورت حمایت از آسیب دیدگان کرونا در ماه رمضان

در آستانه حلول ماه مبارک رمضان دیبر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با صدور پیام فرارسیدن ایام ضیافت الهی را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۲۳۴۰۹۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن پیام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری به شرح ذیل است:

دگر بار نسیم خوشی در حال وزیدن است و حلول ماه پرخیر و برکت رمضان در راه است.ماهی که در آن شیطان به بند کشیده می شود، در های جهنم بسته می شود و بهشت برین مشتاق ورود بندگان صالح و مومن خواهد شد.

این شمیم خوش بهشتی و نسیم روح نواز معنوی همراه با  تلاوت قرآن، دعا و استغفار و نجواهای سحرگاهان در کنار سفره های نیایش و استغاثه های الهی العفو و الغوث مومنین دعوت همگانی است، تا ان شاءالله هم نوا با ذکر ملائک در سحر گاهان  و شبهای قدر برای تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر(عج) دست دعا برداریم.

مومنان گرامی و بزرگوار در حالی به میهمانی الهی وارد می شوند که هم وطنانمان در سراسر کشور با مشکل شیوع بیماری ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند. ان شاءالله در این ایام به فکر فقرا و آسیب دیدگان ویروس کرونا هم باشیم و از اوضاع آنها غافل نشویم، دست همت به هم دهیم و با شرکت در رزمایش کمک مومنانه بتوانیم گامی هرچند کوچک در رفع مشکلات همشهریان خود برداریم.

با آرزوی توفیق و سربلندی برای مردم و فعالان امر به معروف  نهی از منکر و خدا قوت حضور مدافعان سلامت، در این ماه پر فضیلت از خدای بزرگ توفیق درک اوقات شریفش را برای همگان مسئلت می نمایم، امیدوارم با سربلندی از این امتحان الهی بیرون بیائیم.

ارسال نظرات