خبرهای داغ:
مسئول صندوق ذخیره بسیجیان استان همدان خبر داد

رزمایش همدلی کارکنان و اعضای صندوق ذخیره بسیجیان استان همدان

مسئول صندوق ذخیره بسیجیان استان همدان از برگزاری رزمایش همدلی کارکنان و اعضای صندوق ذخیره بسیجیان در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۴۶۱۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴

رزمایش همدلی کارکنان و اعضای صندوق ذخیره بسیجیان استان همدانمحمد کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و لبیک به فرمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در دورانی که ویروس منحوس کرونا، وضعیت اقتصادی بخشی از ملت عزیز و شهیدپرور ایران اسلامی را با مشکلات متعدد مالی و معیشتی روبرو کرده است، صندوق ذخیره بسیجیان استان همدان اقدام به مشارکت در رزمایش کمک مومنانه کرده است.

وی با اشاره به رزمایش همدلی کارکنان و اعضای صندوق ذخیره بسیجیان افزود: این صندوق در نظر دارد با مشارکت کارکنان و اعضای خود در سراسر کشور در یک اقدام جهادی و خداپسندانه به منظور حمایت از اعضای آسیب‌دیده از بحران کرونا، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مالی نیکوکاران کند تا به این وسیله از طریق تهیه بسته‌های معیشتی و پرداخت مستمری از این عزیزان حمایت کند.

مسئول صندوق ذخیره بسیجیان استان همدان عنوان کرد: از تمام بسیجیان، اعضا و خانواده بزرگ صندوق ذخیره بسیجیان دعوت می‌شود تا در رزمایش همدلی صندوق ذخیره بسیجیان با پرداخت کمک‌های نقدی خود حضور داشته و در حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا سهیم باشند تا به یمن برکت همدلی‌ها به استقبال ماه مهمانی خدا، ماه رمضان برویم.

وی ادامه داد: شماره حساب ۱۸۲۷.۷۵۹.۳۳۵۲۱۴.۵، شماره شبا IR980630182775900335214005 و شماره کارت 6273811149470913 نزد بانک انصار به نام موسسه صندوق ذخیره بسیجیان آماده دریافت کمک‌های بسیجیان عزیز است.

رزمایش همدلی کارکنان و اعضای صندوق ذخیره بسیجیان استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار