خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ‌ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد

هفته عقیدتی سیاسی فرصت مناسبی برای تبلیغ و نشر معارف ناب دینی

مسئول دفتر نمایندگی ‌ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: هفته عقیدتی سیاسی فرصت مناسبی برای تبلیغ و نشر معارف ناب دینی است.
کد خبر: ۹۲۳۶۱۵۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

هفته عقیدتی سیاسی فرصت مناسبی برای تبلیغ و نشر معارف ناب دینیحجت الاسلام حمزه شیرزدای در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی برای تبلیغ و نشر معارف ناب دینی است.

وی افزود: در جمهوری اسلامی ارتش و نیروی نظامی ما تفاوت روشنی با نیروهای مسلح دیگر کشورها دارند چراکه نیروی نظامی ما به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یکی از بهترین یادگارهای حضرت امام(ره) است و تا امروز در تمام صحنه‌ها برای کشور و حتی جهان اسلام افتخارآفرینی کرده است، یکی از ارکان اصلی آن معنویت است.

مسئول دفتر نمایندگی ‌ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: سپاه پاسداران از مجموعه نیروهای نظامی و مردمی و مکتبی و مدافع اسلام ناب و انقلاب اسلامی است که در کنار دیگر نیروهای مسلح وظیفه حفاظت از اسلام و انقلاب و ارزش‌های نظام را عهده‌دار است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه سپاه یک مجموعه اعتقادی و در عین حال نظامی است که از بطن جامعه و مردم تشکیل شده است.

شیرزادی ابراز داشت: در سپاه پاسداران مباحث اعتقادی و معنوی اهمیت ویژه‌ای دارد که از اول تاسیس آن نیز اینگونه بوده است به همین دلیل مجموعه‌ای به عنوان عقیدتی و سیاسی در آن سازماندهی شده است.

وی ادامه داد: ایام شهادت شهید مطهری به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه پاسداران نامگذاری شده است چرا که این شهید بزرگوار از بهترین مرزبانان و محافظان اسلام و انقلاب بوده و افتخار سپاه هم به این است که از اندیشه‌های شهید مطهری و دیگر علمای بصیر و انقلابی پیروی می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ‌ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به برنامه‌های اجرایی طی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: این برنامه‌ها با در نظر گرفتن تمام پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از اساتید و مربیان و هادیان سیاسی جهت تدریس در سپاه ناحیه ملایر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از جمله این برنامه‌‎ها می‌توان به تشکیل شورای تربیت عالی در ستاد عالی، برگزاری کلاس‌های قرآنی، اخلاق، احکام و کلاس‌های سیاسی و عقیدتی سیاسی،  جلسات انس با قرآن و تجلیل از مربیان و مدیران و هادیان سیاسی برتر اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات