همزمان با روز بسیج کارگری برگزار شد؛

تجلیل از کارگران جهادگر در استان چهارمحال و بختیاری

همزمان با 9اردیبهشت روز قشر بسیج کارگری از کارگران جهادگر شیفت ایثار در استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۳۶۴۲۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶

به گزارش سرویس کارگری خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: در راستای گرامیداشت هفته کار و کارگر و سالروز تشکیل بسیج کارگری در 9 اردیبهشت و در آستانه روز جهانی کارگر(11 اردیبهشت)،  چند برنامه در کارخانجات دارای 100نفر کارگر به بالای استان چهارمحال و بختیاری از سوی بسیج کارگری اجرا می شود.

سرهنگ پاسدار حشمت الله ظفریان افزود: تجلیل از کارگران جهادگر بعنوان نیروهای خط مقدم تولید و عناصر اصلی تحقق شعار جهش تولید، در این ایام برگزار می گردد.

وی ادامه داد: امروز با حضور جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در امور بسیج، و مسئولین جامعه کارگری در شرکت پاک پی حضور یافتیم تا از فعالیت جهادی این قشر زحمتکش تقدیر کنیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شیفت ایثار از برنامه های جهادی کارگران بسیجی و گروهان جهادی کارخانجات است که در بسیاری از کارگاه های بزرگ در حال انجام است و در شیفت ایثار کارگران بدون هیچ چشمداشتی بصورت رایگان؛ در راستای تحقق شعار سال خدمت می کنند.

وی گفت: کارگران جهادگر ما نشان داده اند که در شرایط بحرانی و سخت، با همدلی کارگر و کارفرما، خط تولید رونق می گیرد.

شایان ذکر است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شهید برونسی فرمودند: "به نظر من شهید برونسى و امثال او را باید نماد یک چنین حقیقتى به حساب آورد؛ حقیقت پرورش انسانهاى بزرگ با معیارهاى الهى و اسلامى، نه با معیارهاى ظاهرى و معمولى. به هر حال هر چه از این بزرگوار و از این بزرگوارها تجلیل بکنید، زیاد نیست و به جاست".

ارسال نظرات