رئیس بنیاد محلات در راستای اقدامات پیشگیرانه برای ابتلا به ویروس کرونا گفت : توزیع بسته های بهداشتی به صورت مستمر در بین خانواده های معظم شاهد و ایثارگر این شهرستان انجام می شود.
کد خبر: ۹۲۳۶۵۶۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛غلامرضا بهرام بیگی رئیس بنیاد محلات ضمن اعلام این خبر شرحی از اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محلات در مقابله با این ویروس منحوس را این طور بیان کرد: در پنجشنبه پایان سال تلاش کردیم با اطلاع رسانی به خانواده ها و تهیه گلدان های گل برای قبور مطهر شهدا از تردد خانواده های معظم شاهد و ایثارگر به گلزارهای مطهر شهدا کاسته شود.

 وی افزود : بسته های بهداشتی حاوی مواد ضدعفونی کننده ، دستکش و ماسک به صورت مستمر بین خانواده های معظم شاهد و ایثارگر با اولویت جانبازان شیمیایی و والدین معظم شهدا  توزیع شده است.

 بهرام بیگی تصریح کرد: برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در محیط اداره با نصب تراکت های آموزشی، نصب مواد ضدعفونی کننده در ورودی اداره، تهیه دستکش و ماسک برای کارکنان ، ضدعفونی محیط و وسایل اداری به صورت روزانه، فعالیت دو سوم کارکنان در ساعات اداری، پیگیری امور درمانی خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و تهیه دستگاه های تنفسی برای بیماران کرونایی اقدام شده است.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای جامعه معزز ایثارگری و مدافعان سلامت در کشور اظهار داشت: در این شرایط سخت که امکان دیدار چهره های نورانی والدین معظم شهدا و ایثارگران عزیز را نداشتیم با تماس تلفنی جویای حال این عزیزان بودیم و با اطلاع رسانی پیامکی از این عزیزان درخواست ماندن در منزل را داشتیم.

گفتنی است تاکنون حدود 50 لیتر الکل ، 1500عدد ماسک . 900عدد دستکش با حفظ موارد ایمنی بسته های بهداشتی توزیع شده است.

ارسال نظرات