نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز در دیدار با مجمع جهادگران استان با تاکید بر حمایت مسئولان استانی و دستگاه‌ها نسبت به گروه‌های جهادی گفت: گروه‌های جهادی تلاش و تسریع خدمت خداپسندانه را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۲۳۶۶۳۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

گروه‌های جهادی تسریع خدمت خداپسندانه در جامعه را به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز در دیدار با مجمع جهادگران استان با تاکید بر حمایت مسئولان استانی و دستگاه‌ها نسبت به گروه‌های جهادی گفت: گروه های جهادی با انگیزه دینی و مصادیق درست در عملکرد جهادی خود ظهور کرده ،مصداق جریان‌های انقلابی است.

حجت الاسلام محمدی لائینی بااشاره به جلوه جهادگری افزود:گروه‌های مختلف جهادی در آزمایش‌های متعدد و مشکلات مقطعی اخیر با کارکرد الهی ، مصادیق تلاش و خدمت خداپسندانه را در جامعه تسریع دادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران،در ادامه  اجرای مبنایی شعار سال را از سوی همه مسئولان در کنار گروه‌های جهادی خواستار شد و اضافه کرد: امسال رسیدن به رشد اقتصادی در استان و اجرایی کردن شعار سال مبنی بر جهش تولید برنامه ریزی های عملی باید از سوی مسئولان در کنار گروه‌های جهادی رقم بخورد که این نیازمند پویایی مدیریت جهادی و مدیریت استشهادی است .

حجت الاسلام محمدی لائینی  همچنین با بیان اینکه جهادگران و جوانان جهادی برای رسیدن به نتایج عالی در همه عرصه‌ها بویژه حوزه های علمی، صنعتی گردشگری واشتغال باید ارزیابی اصولی و تخصصی برای مجموعه استان داشته باشند ، کمرنگ کردن کارکرد دینی در شرایط کرونایی  را از سوی دشمنان و معاندان اسلام نوعی جنگ فرهنگی و دینی عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان  یادآور شد: گروه‌های جهادی باید از واژه جهاد صیانت کنند چرا که واژه جهاد دارای منزلت و جایگاه رفیعی در پیشگاه خدا و مردم دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها