خبرهای داغ:
چهارمین مرحله قربانی درمسجدجامع شهرکرد؛

ذبح و توزیع گوسفند بین نیازمندان در شهرکرد

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری از چهارمین مرحله قربانی گوسفند در راستای رزمایش همدلی و کمک مومنانه در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۶۷۶۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰

  به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مرتضی سجادی گفت: در راستای لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی در رزمایش همدلی،  به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه و رفع بلا از جهان،  همزمان با ماه مبارک رمضان ، با کمک خیرین در چهارمین مرحله کمک مومنانه  ، 2 رأس گوسفند ذبح و در 45 بسته تقدیم خانواده های ایتام و آسیب دیدگان از بیماری کرونا شد.

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: با شیوع بیماری کرونا، خیرین ،هیئات انصار المهدی (ارواحنافداه) رزمندگان اسلام استان ، مرکز نیکوکاری و پایگاه بسیج مسجدجامع شهرکرد با خرید 12 رأس گوسفند و ذیح در کشتارگاه  و بسته بندی، گوشت گرم تقدیم 275 خانواده ایتام و  آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا شده است.

سجادی گفت: با حمایت خیرین سه مرحله سبد کالا شامل: برنج ، مرغ ، روغن و حبوبات ... و همچنین ۷۰۰دست لباس مردانه ، زنانه کودکانه  توزیع شده است.  

وی با تجلیل از خیرین ارجمند افزود: در ادامه رزمایش همدلی و کمک مومنانه، نیازمند مساعدت و کمک های خداپسندانه خیرین هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار