خبرهای داغ:
شرکت ذوب آهن اصفهان

افتخار آفرینی کارگران ذوب آهن در اوج کرونا

معاون برنامه ریزی و ساخت قطعات مکانیکی مدیریت مهندسی نت ذوب آهن :شرایط سخت کنونی مانند جبهه جنگ است،در سال جهش تولید که افراد این کارخانه در شرایط سخت و باتوجه به رعایت موارد بهداشتی کاری کردند که هیچ خللی در خط تولید ذوب آهن رخ ندهد.
کد خبر: ۹۲۳۷۰۶۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کارخانه ذوب آهن اصفهان ،معاون برنامه ریزی و ساخت قطعات مکانیکی مدیریت مهندسی نت ذوب آهن با اشاره به افتخار آفرینی کارگران ذوب آهن به خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع کرونا و تقلیل پیدا کردن حدد یک سوم کارگران به دلیل تجمع، اما در ذوب آهن اصفهان این پرسنل سخت کوش با توجه به این شرایط به صورت شبانه روزی فعالیت کردند.

رمضانعلی فرهادی تصریح کرد: تعمیرات کوره بلند و ساخت فرم هوای دم، که یکی از قطعات حائزه اهمیت در کوره های بلند است؛ از اواخر سال گذشته تا کنو0ن 15 عده فرم هوای دم در کارگاه ذوب آهن ریخته گری و تهیه شده است.

وی افزود: این فروم هوای بلند در گذشته توسط کشورهای انگلیس و کره جنوبی تهیه می شد که از 4 سال قبل تاکنون به دست توانمند نیروهای ذوب آهن تهیه و مورد استفاده قرار گرفته است.

فرهادی با توضیح اینکه این کارگاه در شرایط سخت کنونی مانند جبهه جنگ است، اظهار کرد: در سال جهش تولید که افراد این کارخانه در شرایط سخت و باتوجه به رعایت موارد بهداشتی کاری کردند که هیچ خللی در خط تولید ذوب آهن رخ ندهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار