یادداشت/محمدامین پورقیومی

آموزش مجازی یا تکلیف مجازی!

کد خبر: ۹۲۳۷۵۰۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
بهگزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، این روز‌ها آموزش مجازی در دانشگاه خطیر و ماموریت محور فرهنگیان، به سبب تکلیف محور بودن و گا‌ها تکلیف خواهی بدون آموزش، کام جمع کثیری از نومعلمان را تلخ کرده است.

محمدامین پورقیومی معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد در یادداشتی به موضوع " آموزش مجازی " پرداخت که این یادداشت به شرح زیر است:

در حال و روز‌های کرونایی و درپی تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس، آموزش‌مجازی برای جلوگیری از عقب ماندگی تحصیلی به عنوان راه حلی معقول مورد استفاده قرار گرفته شده است.

اما آموزش مجازی در دانشگاه خطیر و ماموریت محور فرهنگیان، به سبب تکلیف محور بودن و گا‌ها تکلیف خواهی بدون آموزش، کام جمع کثیری از نومعلمان را تلخ کرده است؛ و دیگر بار متظلم واقع شدن این دانشگاه خطیر را در برابر امکانات سایر دانشگاه‌ها به پرده‌ی نمایش گذاشت.

قریب به اتفاق دیگر‌مراکز دانشگاهی از امکاناتی پیشرفته‌ی آموزشی و در بستر فضای مجازی به صورت ارتباط متقابل تصویری و صوتی ما‌بین استاد و دانشجو آموزش در جریان است.

دوستان مسئول!

وقت آن است که به جای تمرکز بر کمیت گرایی و‌تفاخر به آماری نظیر تشکیل هزاران گروه در فضای مجازی، کیفیت و چگونگی روند آموزش در آن‌ها را بررسی کرد.

آنچه که مشاهده می‌شود‌تکلیف مجازی است! نه آموزش مجازی ...
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات