خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه طبس :

خرید کالای ایرانی تحقق جهش تولید است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه طبس گفت : توجه به شرکت های دانش بنیان، توان علمی، مبارزه با قاچاق کالا و تقویت فرهنگ خرید کالای ایرانی در جامعه یکی از الزامات جهش تولید است که نقش مردم در راستای تحقق شعار سال بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۲۳۷۶۷۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

حجت‌الاسلام محمد نظری فرد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: توجه مقام معظم رهبری به شعار های اقتصادی در سال‌های اخیر با هدف ایجاد نقشه راه و جهت دهی به افکار عمومی و تسهیل قوانین اقتصادی صادر شده است .

وی افزود: تحقق شعار جهش تولید الزاماتی دارد که باید به آن توجه کرد که الزامات آن شامل خصوصی‌سازی، بهبود فضای کسب و کار، امنیت اقتصادی، مدیریت اقتصادی، دارایی ، نظارت دقیق بر سیستم مالیاتی و اصلاح مافیای گمرکی است.

حجت الاسلام نظری فرد تاکید کرد : یکی از راه‌های تحقق شعار سال اصلاح شغل است به گونه‌ای که ما در کشور از ۴۳ هزار واحد مستقر در شهرک های صنعتی بین ۱۱ تا ۱۲ هزار واحد متوقف شده داریم که تعداد زیادی از آنها با ظرفیت کمتر از ۵۰ درصد و تعدادی با ظرفیت کمتر از ۲۵ درصد کار می‌کنند ،که باید به ظرفیت ۱۰۰ درصد برسند.

وی، تقویت نگاه توانستن در جامعه و فرهنگ کار کرد را یکی دیگر از الزامات تحقق شعار سال است دانست و افزود: با احاطه داشتن بر مشکلات اقتصادی و تقویت روحیه جهادی در جامعه بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه طبس گفت : در کشورهای مختلف در راستای جهش تولید دولت‌ها به تولید کنندگان  یارانه می‌پردازند و یا در بخش مالیات جبران می کنند که در نهایت کالا ارزان‌تر تولید و به دست مشتری می رسد و یا به کشورهای دیگر صادر می شود .

وی عنوان داشت : توجه به شرکت های دانش بنیان و توان علمی و مبارزه با قاچاق کالا و همچنین تقویت فرهنگ خرید کالای ایرانی در جامعه یکی دیگر از الزامات جهش تولید است که نقش مردم در راستای تحقق شعار سال بسیار مهم و حیاتی بوده به گونه‌ای که اگر مردم در راستای آن تلاش نکنند این جهش تولید شکست می خورد .


حجت‌الاسلام نظری فرد خاطر نشان کرد : یکی از انتظارات مردم نگاهشان به اقدامات مجلس آینده است که بتواند با حذف موانع و قوانین معارض با تولید و اجرای دقیق خصوصی سازی و تصویب بسته های حمایتی ویژه تولید کنندگان و حمایت از صنایع کوچک و بازنگری قوانین گمرکی و بانکی شرایط را برای جهش تولید اقتصادی فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها